Re: szydelko - maskotki Kubusia Puchatka i jego przyjaciol

1. Data: 2006-09-14 07:56:49

Temat: Re: szydelko - maskotki Kubusia Puchatka i jego przyjaciol
Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

;-))) Dzięki dziewczyny za maskotki i za poduszki. Właśnie ostatnio mi się
przypomniało, że miałam kiedyś te poduszki (usunęli mi album na 7ya) i mi było
żal, a tu znowu mam ;-). A maskotek w ogóle nie miałam. Super!

Pozdrawiam,
Artsajke
http://s46.photobucket.com/albums/f147/Artsajke/Szyd
elko/

2. Data: 2006-09-14 11:31:13

Od: "Kolbi" <k...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze ktos zrobi opis maskotek w jezyku polskim?Bardzo prosze.Ala

[xxx] roznosci
[xxx] Art Nouveau
[OT] całkiem o robotkach "umysłowych"
Szydelkowa bluzeczka