Re: [szydelko] okragly obrus owalem?

From: "alems" <a...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: [szydelko] okragly obrus owalem?
Date: 27 Jan 2005 01:12:12 +0100

> Jak w temacie. Dostalam zamowienie na owalnym obrus o wymiarach 1,2m x 1,7m.
> Mam go zrobic na podstawie obrusu okraglego 1,6m srednicy. Z przerabianiem
> wzoru poradze sobie bez problemu, ale nie wiem wlasciwie jak przerobic kolo
> w owal...
> Moze ktoras z Was wie jak to zrobic albo ma chociaz jakies male wskazowki :)
>
> Z gory dzieki :)
>
> Pozdrawiam Weronika --> ktora czyta i oglada juz ponad pol roku, a jakos sie
> nie udziela... ;]
> Mysle, ze powinnas zaczac od srodka. Jesli obrus zaczyna sie od kolka a tak
przypuszczam,to zrob dwa lub trzy takie srodki serwety, polacz a pozniej rob
dookola tych trzech elementow tak jak te stara serwete. Musisz pozniej uwazac
zeby Ci sie te dwa dluzsze brzegi nie sciagaly do srodka. Jesli zauwazysz, ze
zaczynaja sie wywijac to dodaj oczek lancuszka na tych "zakretach". Mam
nadzieje, ze troche Ci pomoglam. Pozdrowionka.
P.S. a ja tu trafilam dzisiaj i juz sie udzielam.