[szydelko] okragly obrus owalem?

1. Data: 2005-01-26 18:53:37

Temat: [szydelko] okragly obrus owalem?
Od: "Weronika" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie. Dostalam zamowienie na owalnym obrus o wymiarach 1,2m x 1,7m.
Mam go zrobic na podstawie obrusu okraglego 1,6m srednicy. Z przerabianiem
wzoru poradze sobie bez problemu, ale nie wiem wlasciwie jak przerobic kolo
w owal...
Moze ktoras z Was wie jak to zrobic albo ma chociaz jakies male wskazowki :)

Z gory dzieki :)

Pozdrawiam Weronika --> ktora czyta i oglada juz ponad pol roku, a jakos sie
nie udziela... ;]

1. Data: 2005-01-27 00:12:12

Temat: Re: [szydelko] okragly obrus owalem?
Od: "alems" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie udziela... ;]
> Mysle, ze powinnas zaczac od srodka. Jesli obrus zaczyna sie od kolka a tak
przypuszczam,to zrob dwa lub trzy takie srodki serwety, polacz a pozniej rob
dookola tych trzech elementow tak jak te stara serwete. Musisz pozniej uwazac
zeby Ci sie te dwa dluzsze brzegi nie sciagaly do srodka. Jesli zauwazysz, ze
zaczynaja sie wywijac to dodaj oczek lancuszka na tych "zakretach". Mam
nadzieje, ze troche Ci pomoglam. Pozdrowionka.
P.S. a ja tu trafilam dzisiaj i juz sie udzielam.

1. Data: 2005-01-27 00:14:42

Od: "alems" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nadzieje, ze troche Ci pomoglam. Pozdrowionka.
> P.S. a ja tu trafilam dzisiaj i juz sie udzielam.

No wlasnie juz sie udzielam ale chyba troche nieudolnie bo pokrecilam cos z
czerwonymi literkami...no nic to, jutro bedzie lepiej.

1. Data: 2005-01-27 06:43:23

Od: "Weronika" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzieki :)

Użytkownik "alems" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> No wlasnie juz sie udzielam ale chyba troche nieudolnie bo pokrecilam cos
> czerwonymi literkami...no nic to, jutro bedzie lepiej.

czy ma ktoś te wzory ?
czy ma ktoś te wzory ?
Kubuś i reszta
[szydelko, druty] świeża dostawa wzorków ;)
[szydelko] chusta czy okrągła serweta???