[szydelko] pasmanterie w krakowie

1. Data: 2005-11-16 10:30:06

Temat: [szydelko] pasmanterie w krakowie
Od: "ala" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem poczatkujaca w tej sztuce i dopiero sie ucze. bardzo prosze o adresy
dobrych pasmanterii w Krakowie gzdie mozna kupic szydelka i wloczke, jest duzy
wybor a sie nie przeplaci a moze sprzedwczyni zna sie na rzeczy i potrafi cos
doradzic. pozdrawiam

2. Data: 2005-11-16 12:01:24

Temat: Re: [szydelko] pasmanterie w krakowie
Od: "Magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ala" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> duzy
> wybor a sie nie przeplaci a moze sprzedwczyni zna sie na rzeczy i potrafi

Bardzo polecam (jak juz wiele kolezanek na grupie wspomnialo) pasmanterie
na Karmelickiej (w bramie przy przystanku) przy skrzyzowaniu z Batorego.
Bardzo duzy wybor wloczek i bardzo mile Panie sprzedajace. Ja juz od
dluzszego
czasu sie tam zaopatruje.

Pozdrawiam
Magda

3. Data: 2005-11-16 12:21:35

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ala napisał(a):
> [...]
> wybor a sie nie przeplaci a moze sprzedwczyni zna sie na rzeczy i potrafi cos

A co chcesz szydełkować - serwetki, obrusy, czy raczej bluzeczki,
sweterki? I czy możesz wydać więcej czy raczej mniej?

Jeśli sweterki, bluzeczki i możesz wydać troszkę więcej to polecam
Kłębuszek na Karmelickiej (czyli znaną Kasię ;) ), jeśli raczej mniej to
chyba wspominaną przeze mnie pasmanterię na Krakowskiej + na Kościuszki.

A jeśli serwetki to chyba najlepsza jest ta w DH Wanda (ale ta na dole),
choć muszę przyznać, że zaskoczył mnie wczoraj wybór w małym punkcie
pasmanteryjnym w Tesco na Wielickiej.

--
Pozdrówki,
Aneczka

4. Data: 2005-11-16 12:46:12

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneczka" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> A jeśli serwetki to chyba najlepsza jest ta w DH Wanda (ale ta na dole),
> choć muszę przyznać, że zaskoczył mnie wczoraj wybór w małym punkcie
> pasmanteryjnym w Tesco na Wielickiej.

Nie wiem jak się kształtują tam ceny na nici ale ceny włóczek są powalające
:( Np. Puchatka za 8,50 ......

Kasia

5. Data: 2005-11-16 12:51:45

Od: Shaa <s...@i...wytnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Nov 2005 13:46:12 +0100, KasiaA <k...@T...pl>
napisał:

> Nie wiem jak si? kszta?tuj? tam ceny na nici ale ceny w?óczek
> s? powalaj?ce :( Np. Puchatka za 8,50 ......

8,50 to jeszcze nie tak dużo, ja za włóczkę na szalik płaciłam 13,5pln,
ale nie żałuję, bo jest śliczna, wielokolorowa.

--
pzdr.
Shaa

"(...) nie bój się, kobiety są fajne."
shaa[at]interia[dot]pl #GG:1547188

6. Data: 2005-11-16 12:53:52

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Kłębuszek na Karmelickiej (czyli znaną Kasię ;) ), jeśli raczej mniej to
> chyba wspominaną przeze mnie pasmanterię na Krakowskiej + na Kościuszki.

Ja równiez polecam pasmanterią na Karmelickiej, z tego co wiem można na
miejscu uzyskac poradę dotyczacą robótki, ba, można nawet wypróbować włóczkę
i szydełko. A oprócz drogich i bardzo drogich są też zupełnie tanie włóczki,
tylko trzeba o nie zapytać.

Kasia

7. Data: 2005-11-16 12:58:20

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Shaa" <s...@i...wytnijto.pl> napisał w wiadomości

> 8,50 to jeszcze nie tak dużo, ja za włóczkę na szalik płaciłam 13,5pln,
> ale nie żałuję, bo jest śliczna, wielokolorowa.

Ale to Puchatka, która gdzie indziej kosztuje 6-6,50 ....

Kasia

8. Data: 2005-11-16 13:19:00

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

KasiaA napisał(a):

> Nie wiem jak się kształtują tam ceny na nici ale ceny włóczek są powalające
> :( Np. Puchatka za 8,50 ......

Cen włóczek tam nie sprawdzałam - stąd polecałam tylko co do nici
(serwetek). Ceny na nie są raczej przeciętne (Muza coś koło 14, podobnie
Kordonek, kiedys kupiłam u nich Nikę za 13,50...).

--
Pozdrówki,
Aneczka

9. Data: 2005-11-16 16:33:34

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

KasiaA napisał(a):
> [...]
> i szydełko. A oprócz drogich i bardzo drogich są też zupełnie tanie włóczki,

Są, ale generalnie "końcówki"...

--
Pozdrówki,
Aneczka

10. Data: 2005-11-17 07:36:16

Od: "ala" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dziekuje bardzo. Jesteście nieocenione!
pozdrawiam
ala

maszyna do szycia
[papier] dekoracje świąteczne
płótno malarskie
Sukienka-prośba o tłumaczenie z rosyjskiego
który wzór do którego szalika