druty potrzebna pomoc

1. Data: 2005-11-16 10:58:38

Temat: druty potrzebna pomoc
Od: "Elutka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Dawno temu ktos podawal stronke na ktorej bylo pokazane jak zrobic szalik z
duzymi oczkami bylo pokazane krok po kroku. Pamietam tylko ze w co 2 rzad
nawijali sie na drut
Moze ktos pamieta ??

Elutka
e...@p...onet.pl
http://haft.republika.pl/

2. Data: 2005-11-16 15:10:20

Temat: Re: druty potrzebna pomoc
Od: "Agnieszka_K" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elutka" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> duzymi oczkami bylo pokazane krok po kroku. Pamietam tylko ze w co 2 rzad
Cześć.
Niestety nie pamiętam, ale wydaje mi się, że robi się to tak: w rzędach
nieparzystych nawija się na drut włóczkę (czyli robi narzut), a w rzędach
parzystych nie przerabia się tego narzutu, tylko spuszcza z drutu. Robiłam w
ten sposób kiedyś bluzeczkę i efekt był taki, że oczka wyglądały na takie
długie. W którejś "Sandrze" (dość starej) na okładce była w ten sposób
zrobiona fioletowa (chyba) bluzeczka.
Pozdrawiam.
Agnieszka (Kalisz)

3. Data: 2005-11-16 19:48:22

Od: "Mirella" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tu jest film
http://www.diynet.com/diy/na_knitting/article/0,2025
,DIY_14141_3520331,00.html

Pozdrawiam Mirella

[szydelko] pasmanterie w krakowie
maszyna do szycia
[papier] dekoracje świąteczne
płótno malarskie
Sukienka-prośba o tłumaczenie z rosyjskiego