(szydełko)pomocy

1. Data: 2004-08-22 18:45:35

Temat: (szydełko)pomocy
Od: "zlota" <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://members.aol.com/lffunt/gsangels.html
Jak zrobić te piękne aniołki?Możecie mi to przetłumaczyć na nasz język?Bardzo
proszę i liczę na waszą pomoc.Pozdrawiam.AGA

1. Data: 2004-08-23 19:35:48

Temat: Re: (szydełko)pomocy
Od: " Gosia z Gdyni" <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zlota <z...@b...pl> napisał(a):

> http://members.aol.com/lffunt/gsangels.html
> Jak zrobić te piękne aniołki?Możecie mi to przetłumaczyć na nasz język?
Bardzo
> proszę i liczę na waszą pomoc.Pozdrawiam.AGA

Witaj
Próbuję robić te aniołki, wydają się dość proste.
Najpierw trzeba zrobić kwadrat, a potem tak jak na rysunkach wrobić w niego
fiszbinę (taśme usztywniającą), resztę postaram sie robić wg rysunku. jak
zrobię to spróbuję opisać.

1. Data: 2004-08-24 07:07:23

Od: "zlota" <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> fiszbinę (taśme usztywniającą), resztę postaram sie robić wg rysunku. jak

Dziękuje za pomoc.Zaczełam je tobić na wyczucie.Kwardrat zrobilam wg
zdęć,problem mialam ze skrzydelkami i głową.Ale metodą prób i błędów(robienia
i prucia)coś mi tu wyszło i nie bardzo jestem zadowolona.Jak tobie wyjdą to
możesz mi opisać jak robiłaś? ile oczek ,gdzie...i jak...?
Pozdrawiam.AGA

1. Data: 2004-08-24 21:24:18

Od: " Gosia z Gdyni" <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zlota <z...@b...pl> napisał(a):

> http://members.aol.com/lffunt/gsangels.html
> Jak zrobić te piękne aniołki?Możecie mi to przetłumaczyć na nasz język?Bardzo
> proszę i liczę na waszą pomoc.Pozdrawiam.AGA

Zrobiłam aniołka !!!
Małe poprawki i będzie idealny, ale i tak jest śliczny.
Gosia

1. Data: 2004-08-25 09:18:02

Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Malgosiu !
Mam nadzieje, ze bedzie mi dane zobaczyc tego aniolka....
Planujeny we wrzesniu zorganizowac spotkanie. Jak tylko bede wiedziala cos
wiecej, to powiadomie wszystkie zainteresowane na forum.

--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

1. Data: 2004-08-25 17:41:54

Od: "Mirella Buszka" <m...@u...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobiłam aniołka wyszedł super.
Nie wkładałam wprawdziew skrzydełka i spódniczkę fiżbiny bo nie mam a drut
który kupiłam do nich jest za twardy i się nie nadaje.
Aureolkę i rączki zrobiłam obrabiając 15 cm druty powlekanie folią od worków
na śnieci takich 65 litrowych i wyszło ok.
Jakbyście miały jakieś pytania zapraszam na priv
pozdrawiam Mirella

1. Data: 2004-08-25 18:09:35

Od: " Gosia z Gdyni" <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

IlonaW <i...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> Planujeny we wrzesniu zorganizowac spotkanie. Jak tylko bede wiedziala cos
> wiecej, to powiadomie wszystkie zainteresowane na forum.

Chętnie się pochwalę, proszę tylko o wiadomość kiedy.
Dozobaczenia
Gosia

1. Data: 2004-08-25 18:15:39

Od: " Gosia z Gdyni" <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mirella Buszka <m...@u...o2.pl> napisał(a):

> na śnieci takich 65 litrowych i wyszło ok.
> Jakbyście miały jakieś pytania zapraszam na priv
> pozdrawiam Mirella

Aureolę zrobiłam bez usztywnienia, poprostu jakieś 15 o łańcuszka zamknęłam i
obrobiłam o. ścisłymi i jest ok, a rączki tez bez usztywnienia i też ładnie
sie trzymają.
Biorę się do roboty i poprubóję robić kolejne, może znajde lepszy sposób niż
fiszbina (miałam tylko grubą i musiałam ją ciąć na pół) chcę spróbować zrobić
na żyłce.
No to choinka ma szanse w tym roku wyglądać tak jak sobie wymarzyłam, mam już
mały zastęp aniołków i mnóstwo gwiazdek, ale to ciągle mało, dobrze że czasu
jeszcze dużo :0)
Pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2004-08-26 12:45:43

Od: z...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> Witaj
> Chętnie się pochwalę, proszę tylko o wiadomość kiedy.
> Dozobaczenia
> Gosia

A skrzydła robiłaś z trójkąta?Bardzo chetnie przyjmę inne schematy na
aniolki.Pozdrawiam ,AGA

1. Data: 2004-08-26 18:13:45

Od: " Gosia z Gdyni" <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A skrzydła robiłaś z trójkąta?Bardzo chetnie przyjmę inne schematy na
> aniolki.Pozdrawiam ,AGA

Najpierw kwadrat, a potem tak jak na zdjęciach złożyłam i wrobiłam dla
jednego aniołka fiszbinę, a w drugim drucik (do zmykania woreczków do
mrożenia) oba wyszły fajnie, ale łątwiej wrabiało się fiszbinę.
Gosia

[Patchworkowo]-moja mała galeria
Słoneczniki.......ktos szukał
stronka