[szydelko] -pyt.o nici do aniolkow i serwetek

21. Data: 2005-10-26 12:53:40

Temat: Re: [szydelko] -pyt.o nici do aniolkow i serwetek
Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moolinea napisał(a):

> 1. jest na wiekszej szpulce (wychodzi taniej)

Poprawka:
1a. nie na wiekszej szpulce, ale o wiekszej masie. Np. DMC Babilo ma
50g, a jest wielkosci np. 100g Ariadny.

th

22. Data: 2005-10-26 13:06:30

Od: Moolinea <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>szydelkowa. Pani sprzedajaca od razu polecila snehurke (a snehurka
>malutka przeciez jest i na bluzke to calkiem drogo wychodzi), kupujaca
>oglada, przeglada, o czyms tam dyskutuja, ja poniewaz troche sie
>zaczelam nudzic, chcialam pomoc pani i zasugerowalam, ze bluzeczki to
>ladne z Moniki wychodza. I wtedy: 1. pani sprzedajaca spiorunowala mnie
>wzrokiem (wcale sie jej nie dziwie, bo Moniki w sklepie nie miala) :) ,
>2. pani kupujaca spiorunowala mnie wzrokiem z napisem ,,co sie wtracasz
>dziecko''. Nie to nie, chcialam tylko pomoc... :)

Zobaczysz jeszcze im podpadniesz i bedzie tak
jak w poprzednim ustroju, zrobią Ci fotkę i powieszą w gablocie przy
wejściu z podpisem "tej klientki nie obsługujemy";)))

Niech zgadnę, na Marcinkowskiego byłaś ? Tam snehurka to dyżurna
"wlepa" polecana każdej "zielonej" osobie która wchodzi i mówi że chce
COŚ na serwetkę, obrus, bluzkę itp. ;)
No ewentualnie jak ktoś stanowczo odmówi to przechodzą do polecania
MAXI, już lepiej, ale asortyment nici szydełkowych nawet w tym sklepie
jest szerszy.

To ja też coś opowiem.
Kupilam doppio ritorto na Wielkiej, ale mi zabrakło a oni akurat mieli
przerwe wakacyjną, wiec zaprzegłam mojego tz do roboty, wręczyłam
kartę z dokładnym opisem nici i wysałam na Marcinkowskiego z jednym
przykazaniem : pod żadnym pozorem nie kupuj maxi ani snehurki, choćby
Ci chwalili na 100 sposobów.
Oczywiście doppio nie mieli, ale stwierdzili ze maxi idealnie ją
zastąpi (inna grubość, textura, rodzaj bawełny... ale może akurat
facetowi wcisną). Nie wcisnęli hehe.
Moolinea

23. Data: 2005-10-26 13:11:09

Od: Moolinea <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 26 Oct 2005 14:53:40 +0200, Theli <g...@w...pl> wrote:

>Poprawka:
>1a. nie na wiekszej szpulce, ale o wiekszej masie. Np. DMC Babilo ma
>50g, a jest wielkosci np. 100g Ariadny.
>
>th
O to mi chodziło, może się źle wyraziłam, ogólnie coś co ma
conajmniej 50, a najlepiej 100 g, .
Moolinea

24. Data: 2005-10-26 15:59:49

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moolinea napisał(a):

> Niech zgadnę, na Marcinkowskiego byłaś ?

Nie, na Wielkiej :)
Tym bardziej dziwne, ze tam zawsze jest mila obsluga, ta kobieta chyba
nowa jakas byla.

th

25. Data: 2005-10-26 16:44:30

Od: Moolinea <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Nie, na Wielkiej :)
>Tym bardziej dziwne, ze tam zawsze jest mila obsluga, ta kobieta chyba
>nowa jakas byla

No właśnie dziwne okrutnie, do tej pory nie wiedzialam że na Wielkiej
w ogole snehurkę mają.
Moolinea

26. Data: 2005-10-26 16:53:10

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moolinea napisał(a):

> No właśnie dziwne okrutnie, do tej pory nie wiedzialam że na Wielkiej
> w ogole snehurkę mają.

Maja. Od jakiegos czasu maja prawie caly regal z szydelkowymi nicmi.

th

27. Data: 2005-10-26 17:13:07

Od: Moolinea <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Maja. Od jakiegos czasu maja prawie caly regal z szydelkowymi nicmi.

No tak, jest spory wybór doppio, monika, maxi i filet crochet, trochę
aidy, ariadny, poliestru co to się rozwija nawet jak nie chcesz, ale
zabij mnie, snehurki tam nie widzialam. Nie twierdze że zmyślasz ;)
nawet ich za to bardzo ceniłam, że nie jest tak, jak w różnych innych
pasmanteriach, ze jedyne co w sklepie widac to wszechobecne motki
snehurki, a do reszty to trzeba się dokopywać ;).
A niech sobie zresztą mają i snehurke, w końcu i takie nici niektórzy
lubią, tylko niech nie rezygnują z mojej ukochanej, najwspanialszej
doppio ritorto 16 :)
Moolinea

[Inne] slowniczek robotkowy
[xxx] MPowell - brakujące Handmade Houses
zdjęcia???
kawa
7ya - kto wie