[szydelko] pytanie-arceau

1. Data: 2005-10-11 09:48:22

Temat: [szydelko] pytanie-arceau
Od: "dommi " <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, jestem poczatkujaca szydelkowiczka i natrafilam na maly klopot. Moze
ktos wie jak nazywa sie po polsku splot o nazwie francuskiej: arceau? I jak
sie go wykonuje? Tu jest rysunek:
http://www.univers-du-crochet.com/Crochet/points/les
points/arceau.htm
Bede bardzo wdzieczna za wyjasnienia!
Pozdrawiam,
dommi(Wwa)

2. Data: 2005-10-11 10:11:38

Temat: Re: [szydelko] pytanie-arceau
Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

splot o nazwie francuskiej: arceau? I jak
> sie go wykonuje? Tu jest rysunek:
> http://www.univers-du-crochet.com/Crochet/points/les
points/arceau.htm

Proszę bardzo:
Robirz 4 narzuty i przerabasz wszystko jak słupek poczwórny; następnie
nabierasz 2 narzuty i wbijasz szydełko w pierwszy przerobiony narzut słupka
poczwórnego i przerabiasz słupek podwójny(tzn te 2 narzuty) ; nabierasz
jeszcze jeden narzut, wbijasz w to samo miejsce i przerabiasz ten narzut,
czyli słupek pojedynczy. Splot gotowy.
Mam madzieję że wytłumaczyłam to zrozumiale.

Pozdrawiam
Aga

3. Data: 2005-10-11 10:37:19

Od: "dommi " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga z Tychów <a...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> czyli słupek pojedynczy. Splot gotowy.
> Mam madzieję że wytłumaczyłam to zrozumiale.

Dziekuje! Pomoglas mi! A czy wiesz moze, czy to ma jakas polska nazwe?

4. Data: 2005-10-11 10:56:23

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziekuje! Pomoglas mi! A czy wiesz moze, czy to ma jakas polska nazwe?

Nie mam pojęcia jak się coś takiego nazywa po naszemu. Wogóle pierwszy raz
widzę coś takiego na oczy a opis wykonania oparłam na tym schemaciku, który
podałaś. A co będziesz tym wzorkiem robić? Podaj jakieś linki, proszę, bo
bardzo jestem ciekawa jak to wygląda w praktyce i na co się ten splot
nadaje?
Pozdrawiam cieplutko
Aga

5. Data: 2005-10-11 17:18:52

Od: "dommi " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga z Tychów <a...@o...pl> napisał(a):
A co będziesz tym wzorkiem robić? Podaj jakieś linki, proszę, bo
> bardzo jestem ciekawa jak to wygląda w praktyce i na co się ten splot
> [...]

Na taka nazwe natknelam sie w opisie wykonania aniolka. Co dziwniejsze, na
rysunku schematycznym nie znalazlam takiego "arceau" jak w podanym wczesniej
linku. Jesli chcesz moge Ci podelsc na priv.
Pozdrawiam, Dommi (Wwa)

6. Data: 2005-10-21 16:35:50

Od: "Izolda" <izolda_80@USUŃ_TOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziekuje! Pomoglas mi! A czy wiesz moze, czy to ma jakas polska nazwe?

Witam
Arceau to po francusku łuczek :)

Pozdrowionka
Izolda(Wrocław)

[szydełko] Firanka w gwiazdki
Sandra - chyba najnowsza :)
[xxx] wzor kotka
(druty) Wera Tuszyńska "serwety i serwetki" -link
Szukam fajnych ciuszkow dla dziewczynki,pol roczku...