duzy owalny bieznik

1. Data: 2005-10-11 12:25:09

Temat: duzy owalny bieznik
Od: "Kaja" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaczełam robic na szydełku duzy owalny bieznik z motywami ananasów, niestety
nie wyszedł mi,robiłam według wzoru i niestety nie umie sobie poradzić z
powiekszeniem go. Zrobila mi sie wielka falbanka, a poniewaz bardzo mnie to
zniecheciło, bardzo proszę o podsuniecie pomysłu na inny bieznik. Musi miec
conajmniej 55x125 raczej nie filet i nie z motywów. Może macie cos w swoich
zbiorach.

2. Data: 2005-10-11 12:35:28

Temat: Re: duzy owalny bieznik
Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja napisał(a):
> Zaczełam robic na szydełku duzy owalny bieznik z motywami ananasów, niestety
> nie wyszedł mi,robiłam według wzoru i niestety nie umie sobie poradzić z
> powiekszeniem go. Zrobila mi sie wielka falbanka,

Nie widzac wzoru trudno cos poradzic, ale moze sprobuj bardzo mocno
naciagnac nakrochmalony wilgotny bieznik - zaczynasz od srodka,
najlepiej przypiac szpilkami, potem stopniowo naciagasz przypinajac
rowniez szpilkami i zostawiasz az wyschnie. Czasami to pomaga.

th

3. Data: 2005-10-11 12:48:40

Od: Moolinea <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Oct 2005 14:25:09 +0200, "Kaja" <j...@o...pl> wrote:

> [...]
>conajmniej 55x125 raczej nie filet i nie z motywów. Może macie cos w swoich

Cieżko jest znaleźć tak duzy bieżnik, nie filetowy i nie z elementów.
Jedyne co wykopałam w zbiorach i przede wszystkim w pamięci:
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=27924&PhotoID=190954
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=27924&PhotoID=190954
Można go powiekszac i pomniejszac według uznania, mam nadzieję, ze to
nie wzor na którym sie "sparzyłaś".
Moolinea

4. Data: 2005-10-11 14:03:00

Od: "HaNo" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio było ale oszczędzę ci szukania, znam ten ból jak coś nie wychodzi a
tyle pracy za nami
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=35473&PhotoID=271081&ob=0
nie jest taki duzy ale myślę, że mozna go powiększyć, cały album jest fajny-
same ananaski, może cos w nim znajdziesz
powodzenia i trzymam kciuki!!!

5. Data: 2005-10-11 14:31:37

Od: "Inka-Lublin" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też porwałam sie na bieznik z anansów i tez wyszła mi falbanka. Juz wiem
jak mogłabym przerobić wzór by ja zlikwidowac ale jakos zbrakło zapału gdy
trzeba czesc spruć ;(( Zrobiłam wiec inny i z tym nie mialam problemu ani z
powiekszeniem ani z falbankami wyszedł super.
Beata

> [...]
> miec
> conajmniej 55x125 raczej nie filet i nie z motywów. Może macie cos w

[szydelko] pytanie-arceau
[szydełko] Firanka w gwiazdki
Sandra - chyba najnowsza :)
[xxx] wzor kotka
(druty) Wera Tuszyńska "serwety i serwetki" -link