[szydelko] szal - do kroowki i nie tylko :)

11. Data: 2005-11-07 17:29:12

Temat: Re: [szydelko] szal - do kroowki i nie tylko :)
Od: "Elżbieta T." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroowka"

> To ja CI tylko dopisze, ze niby śliczny, ale sie śmiesznie zachowuje, bo
> boki sie nei rozciagają, za to środek niemiłosiernie ;)
> W sumie jak sie w niego zawinie to nie widać, ale wygodny w zawijaniu to
> on nie jest. Moze szerszy byłby wygodniejszy. Albo luźneijszy bok, tylko
> ile luźneijszy.

To na kamizelkę ścieg się nie nada? Zaczęłam już, zmartwiłaś mnie, że muszę
znowu szukać ściegu, a juz od miesiąca nie moge się na nic zdecydować.
Szukam delikatnego, rzadkiego, z jednej nitki (nie z 100 elementów), może
komuś coś takiego wpadło w oko/ręce?

Elżbieta

Elżbieta

12. Data: 2005-11-07 19:55:43

Od: "Agas" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To na kamizelkę ścieg się nie nada?

Myślę że się nada.Ja kiedyś dawno zrobiłam taką właśnie tym wzorem.Jestem z
niej zadowolona bo dopasowuje się idealnie do figury.Moja modelka(koleżanka
mojej córki)jest chudsza niż ja a kamizelka jest dobra w obwodach tylko się
wydłużyła trochę bardziej niż na mnie.

kamizelka

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=85972&PhotoID=794970&ob=0

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=85972&PhotoID=794967&ob=0

A ostatnio zrobiłam taką

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=99680&PhotoID=899336&ob=0

Niestety nie mam jeszcze zdjęcia,ale boki ma robione tym wzorem i nosi się
naprawdę fajnie.
Ja polecam ten wzór na kamizelkę,tylko trzeba dobrze dopasować bo jak będzie za
szeroka to się wyciągnie do dołu za bardzo. I naprawdę bardzo mało włóczki
schodzi tym wzorem.

Agas

13. Data: 2005-11-07 20:51:17

Od: "Aga " <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A macie jakis patent zeby te petelki bardzo rowne wychodzily?

yas z probka w lapie :)

14. Data: 2005-11-07 20:55:52

Od: "Agnieszka spod Krakowa" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jestem pod wrażeniem obydu szaliczków :))) Są śliczne.
Mam pytanie - z jakiej włóczki jest ten fioletowy i ile jej potrzeba :)
Może się zdobędę na coś takiego dla siebie... albo może zrobię mniejszą
wersje - dla córki ;)
Pozdrawiam
Agnieszka

15. Data: 2005-11-07 21:20:31

Od: "Agas" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A macie jakis patent zeby te petelki bardzo rowne wychodzily?

Kamizelke odmierzałam szerokością płyty cd.Każde wyciągnięte oczko przykładałam
do brzegu płyty i wychodziło równo.Płytke trzymałam pomiędzy kolanami żeby było
wygodniej.
Trzeba znaleść coś o odpowiedniej szerokości i odmierzaś każde oczko.Im grubsza
włóczka tym bardziej musi być wyciągnięte oczko.Najlepiej popróbować i
zobaczyć jaka długość jest dobra.

Agas

16. Data: 2005-11-07 21:45:03

Od: "Elżbieta T." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agas"

> [...]
modelka(koleżanka
> mojej córki)jest chudsza niż ja a kamizelka jest dobra w obwodach tylko

Sliczna ta Twoja kamizelka, ale ja robię rozpinana z przodu, tyle, że bez
zapięcia:), boję się zdeformowania;/, a ścieg wychodzi naprawdę ładnie.
Robię z petry dmc nr 5, to cienka dosyc nitka, wyciągam nitkę na oko:)
A może masz jakiś pomysł na kamizelkę bardzo cienką, bardzo ażurową i szybką
w robocie?

Elzbieta

17. Data: 2005-11-07 21:56:33

Od: "SinkaG" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroowka" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> to już poleciał

> Mało :) nawet nie bardzo widać żeby z kłębka coś ubyło, a nie mam czym
> zważyć kłębka albo szalika. Jest lekki jak piórko ;)
> Koleżanka już u mnie zamówiła taki szalik z 2 połączonych angorek,
> czekoladowej i bezowej, ciekawe jak wyjdzie. Na pewno sie pochwale jak
> go zrobie :)

A ja tak może z innej beczki pytanko. Ta angorka to gryzie bardzo? Bo mi się
sweterek z niej marzy ale jak ma mnie zjeść to sobie odpuszczę.

Hej
Sinka

18. Data: 2005-11-07 23:32:12

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To na kamizelk? ?cieg si? nie nada?

ja wlasnie robie tym wzorkiem bluzeczke z sasanki, tylko petelki robie
mniejsze :)
widzialam tez sweterek a takich petelek.... wygadal fajowo, wiec mysle, ze
kamizelke mozesz smialo dziergac :)

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: www.wroclawianki.art.pl

19. Data: 2005-11-08 07:25:01

Od: "Elżbieta T." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Ruebenbauer"

> ja wlasnie robie tym wzorkiem bluzeczke z sasanki, tylko petelki robie
> mniejsze :)
> widzialam tez sweterek a takich petelek.... wygadal fajowo, wiec mysle, ze
> kamizelke mozesz smialo dziergac :)

Dzięki, z petry bardzo ładnie wygladaja pętelki - też mniejsze robię, boję
sie trochę rozciągania przodów, ale cóż :), dlatego nie robię z elementów,
żeby ewentualnie spruć:)
Czy sasanka w robótce jest miękka? Zdarzyło mi sie trafic na sztywną, jakby
nieco szeleszczącą anilanę, ale ona była łódzkiej produkcji.

Elżbieta

20. Data: 2005-11-08 08:54:43

Od: kroowka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka spod Krakowa wrote:
> Mam pytanie - z jakiej włóczki jest ten fioletowy i ile jej potrzeba :)
Cześć :)
Fioletowy jest z Baby Mohairu LanaGrossy, w składzie ma kid mohair i coś
tam (chyba) jeszcze. Jest cieniutki: 125m/2,5deko. Gryzie... ja bym na
gołą szyję nei zawinęła, za to jak to mohair dobrej firmy jest dobrej
jakości i nic po nim nei widać, ze był noszony. Kłębki były maleńkie
(choć nie wyglądały), po 2,5 deko, i drogie, bo kosztowały tyle co 5
deko mohairu, który leżał obok. Na szal poszło mi 20 deko.
Pozdrówki
--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka