[szydelko] szal - do kroowki i nie tylko :)

1. Data: 2005-11-07 10:23:11

Temat: [szydelko] szal - do kroowki i nie tylko :)
Od: "Aga " <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Musze dla kolezanki wykombinowac prezencik. Pomyslalam o takim szaliku:
http://www.ztpnet.pl/~kgaik/jpg/szal_rozowy2.jpg

ze strony www.kroowka.prv.pl
(szalik rozowy).
Wydaje sie szybki i prosty do zrobienia - chyba , ze to tylko zludzenie
optyczne :)
Czy mozecie mi podac przepis na ten szaliczek ew. na jakis inny szybki do
zrobienia?
Z gory dziekuje

pozdr
yas

2. Data: 2005-11-07 10:54:26

Temat: Re: [szydelko] szal - do kroowki i nie tylko :)
Od: "paprocia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

poleciało na priv

paprocia

3. Data: 2005-11-07 12:22:46

Od: kroowka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga wrote:
> Musze dla kolezanki wykombinowac prezencik. Pomyslalam o takim szaliku:
> http://www.ztpnet.pl/~kgaik/jpg/szal_rozowy2.jpg

Widze ze juz dostalaś od Paproci :)
To ja CI tylko dopisze, ze niby śliczny, ale sie śmiesznie zachowuje, bo
boki sie nei rozciagają, za to środek niemiłosiernie ;)
W sumie jak sie w niego zawinie to nie widać, ale wygodny w zawijaniu to
on nie jest. Moze szerszy byłby wygodniejszy. Albo luźneijszy bok, tylko
ile luźneijszy.
Za to robi sie ekspresowo :) i wygląda ślicznie.
Pozdrówki

--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

4. Data: 2005-11-07 12:35:57

Od: "Aga " <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kroowka <k...@g...pl> napisał(a):

> Widze ze juz dostalaś od Paproci :)

Wlasnie nie :)
PAprocia sie pomylila i wyslala mi ten fioletowy z kwiatuszkow
A mnie chodzilo o rozowy z angorki :)
Duzo Ci angorki zeszlo na taki szaliczek?

pozdr
yas

5. Data: 2005-11-07 12:58:09

Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja bym chciala ten fioletowy :)

Czy mogę prosic o przeslanie wzorku na priv ?

Pozdrawiam

Abebe

6. Data: 2005-11-07 13:04:23

Od: kroowka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga wrote:

> Wlasnie nie :)

to już poleciał

> Duzo Ci angorki zeszlo na taki szaliczek?

Mało :) nawet nie bardzo widać żeby z kłębka coś ubyło, a nie mam czym
zważyć kłębka albo szalika. Jest lekki jak piórko ;)
Koleżanka już u mnie zamówiła taki szalik z 2 połączonych angorek,
czekoladowej i bezowej, ciekawe jak wyjdzie. Na pewno sie pochwale jak
go zrobie :)
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka
((o o)) Olsztyn
(..)^ (..) www.kroowka.prv.pl
('")__('")

7. Data: 2005-11-07 13:06:10

Od: kroowka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@g...pl wrote:
> A ja bym chciala ten fioletowy :)

Ale trafiłaś :) własnie dzisiaj dołozyłam na stronie link do wzoru z
fioletowego.
Zobacz www.kroowka.prv.pl/f_szal.htm

Pozdr
--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

8. Data: 2005-11-07 14:11:50

Od: "Marta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy ja również mogłabym prosić o wzór różowego szaliczka?
Z góry bardzo, bardzo dziękuję!

9. Data: 2005-11-07 14:32:07

Od: kroowka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta wrote:
> A czy ja również mogłabym prosić o wzór różowego szaliczka?
> Z góry bardzo, bardzo dziękuję!

jasne :) jak napiszesz na priva
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka
((o o)) Olsztyn
(..)^ (..) www.kroowka.prv.pl
('")__('")

10. Data: 2005-11-07 14:39:57

Od: "Aga " <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

hihi
PAtrzac na watek, otworzylam chyba szaliczkowa puszke pandory :D

Ide probowac wzorek :)

pozdr
yas

[szydelko] szopka