[szydelko] szal - do kroowki i nie tylko :)

31. Data: 2005-11-18 10:49:09

Temat: Re: [szydelko] szal - do kroowki i nie tylko :)
Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroowka" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
news:dlkb45$nto$1@news.onet.pl...
> Na 16 oczek, czyli 8 kwiatków plus 1 oczko, czyli pół kwiatka, zeby mi oba
> brzegi wychodziły <>..<>

A ma to jakies przełożenie na centymetry? ;)

Kasia

32. Data: 2005-11-18 10:53:39

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> 2rz. \/\/\/\/\/\/\/\/\
> 1rz. /\/\/\/\/\/\/\/\/
>
> Mam nadzieję, że ktoś to rozumie, a nie tylko ja ;)

Będę kombinować.

> Szalik jest z 2 nitek Angorki, czekoladowej i beżowej. Pomysł mojej
> koleżanki, do którego ja nie całkiem byłam przekonana... ale teraz już
> jestem.. absolutnie ;)

Efekt jest rewelacyjny!

> pewnie :)
> tu jest po angielsku oryginał:
> http://freecrochetpatterns.lionbrand.com/patterns/ch
s-rosettes.html
> a tu moje wolne tłumaczenie:
> http://www.kaiem.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=702&po
stdays=0&postorder=asc&start=45

Dzięki :)

Kasia

33. Data: 2005-11-18 13:51:56

Od: kroowka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

KasiaA wrote:

> A ma to jakies przełożenie na centymetry? ;)

Ma, ale w domu ;) czyli tutaj może mieć dopiero po weekendzie i jak
skleroza mnie nie dopadnie :)

--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

34. Data: 2005-11-18 13:58:03

Temat: Buu... a ja nie dostanę wzorka....
Od: "Katarzyna " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pisałam 2 razy na priva i nic.... chlip... chlip...

35. Data: 2005-11-18 14:46:47

Temat: Re: Buu... a ja nie dostanę wzorka....
Od: kroowka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna wrote:
> Pisałam 2 razy na priva i nic.... chlip... chlip...

Jak pisałam ciut wyzej, mam problem z odbieraniem maili z gazety :(
Cierpliwości :)
Kilka maili na pewno straciłam bezpowrotnie, więc jak ktoś pisał
wczoraj, to niech napisze jeszcze raz.
A te z dzisiaj postaram sie za chwile wysłać.
Pozdrówki
--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

36. Data: 2005-11-22 07:53:29

Od: kroowka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kroowka wrote:
> [...]
W cm to jest: przy szaliku naciągniętym wzdłuż - 18 cm
przy szaliku naciągniętym w szerz - 31 cm
Tak to się własnie naciaga :) ale jak cały równo, to jest oki.
Długość, to taka, żeby jedna pętla na szyi wychodziła + dowolnej
długości, zwisy po obu stronach ;)
Pozdrawiam.. teraz czapkowo :)
--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

37. Data: 2005-11-22 08:24:06

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tak to się własnie naciaga :) ale jak cały równo, to jest oki.
> Długość, to taka, żeby jedna pętla na szyi wychodziła + dowolnej długości,

Dzięki za wymiary.

pozdrawiam też czapkowo-szalikowo
Kasia

38. Data: 2005-11-22 11:12:22

Od: " Abebe" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Buuuuuuuuuuu!!!

A u mnie sie nie otwierają te stronki 7ya i ze schematu ... nici :(

Abebe

[szydelko] szopka
(szydelko) a moze sukienka z serwety...
passe-partout