szydełko- trzeba to zobaczyc :)

1. Data: 2003-12-03 07:53:02

Temat: szydełko- trzeba to zobaczyc :)
Od: Monika <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=28954&p
=1

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=29099 kurs

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=29105

:) Podoba mi sie i zazdroszcze tym ktorzy tak potrafią. Swiadoma (po
obejrzeniu powyzszych dzieł) swojej ułomnosci :) w tym temacie -- choc
zawziecie szydełkujaca. :)
Monika

1. Data: 2003-12-03 09:06:59

Temat: Re: szydełko- trzeba to zobaczyc :)
Od: "Halutka" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Po obejrzeniu tych wszystkich wspaniałości, zwątpiłam, czy cokolwiek umiem.
Wiele z tych rzeczy jest naprawdę robionych prostymi ściegami, ale jak to
świetnie wygląda. Wiele jest trudnych, ale popatrzeć i równać trzeba do
najlepszych, albo po prostu pomarzyć, że umie się tak.

Ale jednej rzeczy nie mogę przeskoczyć - notorycznie brak mi czasu, o wolnym
nie wspomnę. Mam życzenie - doba ma mieć 48 godzin - i już. (hlip, hlip...)

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie - HAlutka

1. Data: 2003-12-03 09:10:39

Od: "violka" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> :) Podoba mi sie i zazdroszcze tym ktorzy tak potrafią. Swiadoma (po
> obejrzeniu powyzszych dzieł) swojej ułomnosci :) w tym temacie -- choc

Wow ! piękne ale niestety też tak pięknie nie potrafię, może gdyby kurs był
po polsku ;)
to coś by ze mnie było.
Pozdrawiam wszystkich
violka (Kraków)

1. Data: 2003-12-03 09:40:27

Od: "karolinka" <k...@i...pl_nospam> szukaj wiadomości tego autora

> :) Podoba mi sie i zazdroszcze tym ktorzy tak potrafią. Swiadoma (po
> obejrzeniu powyzszych dzieł) swojej ułomnosci :) w tym temacie -- choc
> zawziecie szydełkujaca. :)
> Monika

Śliczne :))))) Moja ułomność pewnie podoba jak Wasza;)) ale co mi tam,
zacznę się tego uczyć, a nóż mi się uda? :]

Pozdrawiam,
karolinka (Monika, 3miasto)

1. Data: 2003-12-03 11:23:22

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Tu jest po polsku http://tomella2.webpark.pl/makrama.htm, w sumie nie tak
duzo jak na 7ya, ale podstawowe rzeczy tu zajdziecie

Monika (Hannover)

1. Data: 2003-12-03 11:37:06

Od: "ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich. Forum śledzę już od wakacji i wiele wspaniałych wiadomości w
nim zawartych juz wykorzystałam. Koronkę makramową podziwiam już nie od dziś i
mam nawet Annę z kursem. Jednak zrobienie sznureczka, który jest podstawą tej
koronki , jest dla mnie trudnością nie do przebycia. To tak, jak z frywolitkami-
trudno nauczyć się z opisu a jak ktoś pokaże-to dużo łatwiej. Może znalazłaby
się w okolicach Warszawy (mieszkam w Konstancinie)jakaś cierpliwa, życzliwa
osoba, która zechciałaby udzielić mi lekcji robienia sznureczka (są dwa rodzaje)
makramowego? Radość moja nie miałaby granic. ania

1. Data: 2003-12-03 12:19:37

Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃ TO@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> :) Podoba mi sie i zazdroszcze tym ktorzy tak potrafią. Swiadoma (po
> obejrzeniu powyzszych dzieł) swojej ułomnosci :) w tym temacie -- choc
> zawziecie szydełkujaca. :)
> Monika

Właśnie z wrażenia zemdlałam, wybiłam wszystkie zęby w momencie jak szczęka
mi opadła! :o) ale jakoś przezyje, To niesamowite ja również ze swoimi
zdolnościami nadaje się tylko do przedszkola, albo nawet do żłobka. Ktoś kto
coś takiego potrafi wyczarować jest MISTRZEM, mam życzenie tez kiedyś
popełnić coś takiego, mam nadzieje że za jakieś 10 lat i ja będę robić takie
cuda.

A tak wogóle to już ręce mi opadają podajecie mnóstwo linków, a mnie brak
czasu na oglądanie i ściąganie a co tu mówić o zrobieniu czegokolwiek,
potrzebne byłoby mi conajmniej 3 zycia, w jednym bym szydełkowała, w drugim
krzyżykowała a w trzecim drutowała, a w aktualnym odpoczywała i ogladała i
ściągała wzorki hehehe, to jest myśl.

Pozdrawiam Monika zbierająca ząbki z podłogi.

1. Data: 2003-12-03 12:37:33

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃ TO@poczta.fm> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> coś takiego potrafi wyczarować jest MISTRZEM, mam życzenie tez kiedyś
> popełnić coś takiego, mam nadzieje że za jakieś 10 lat i ja będę robić

No to przygotuj sie na lata roboty - moja serwete robila 3 lata :-)

Monika (Hannover)

ps. List juz zapakowany tylko do poczty musze dotrzec

1. Data: 2003-12-03 14:15:24

Od: "Sunnta" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika z Rybnika <m.m.markowskaUSUŃ TO@poczta.fm> napisał(a):

> [...]
> popełnić coś takiego, mam nadzieje że za jakieś 10 lat i ja będę robić takie

cuodowne cudowne - ja ze swoimi umiejetonosciami to jeszcze jestem za młoda
do żłobka

1. Data: 2003-12-03 17:11:14

Od: "Wiola" <w...@s...mediaclub.pl> szukaj wiadomości tego autora

. Koronkę makramową podziwiam już nie od dziś i
> mam nawet Annę z kursem. Jednak zrobienie sznureczka, który jest podstawą
tej
> koronki , jest dla mnie trudnością nie do przebycia.

Wejdz na http://www.teddys-handarbeiten.de/herein-makrameehae
keln.htm
a tutaj jest dość dokładnie pokazne jak robic ten sznureczek
http://www.teddys-handarbeiten.de/makrameeworkshop.h
tm
Ja na podstawie tego linku zrobiłam Blumendeckchen

Przepiekne są te koronki i mnie korci,zeby zabrac sie do jakiejs wiekszej
ale nie moge dojśc jak robione sa te pajaczki-łaczniki .Wiem,ze sa oplatane
ale chodzi mi o "szkielet'

Pozdrawiam serdecznie
Wiola S-dz

[zapytanie]Pasmanteria w Gdyni
Bransoletki przyjazni-moze ktos pomoze...
nowa Burda - dodatekz krzyzykami
Skracania dzinsow
wzory dziewiarstwa recznego