[szydelko] zapytanie

1. Data: 2004-12-03 12:42:36

Temat: Re: [szydelko] zapytanie
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

bella wrote:

> Dziewczyny pomózcie prosze
>
> http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=28938&PhotoID=200846
> Bardzo podoba mi sie ten szaliczek - chcialabym go zrobic do wigilii ale
> nie rozumiem w schemacie :
> \ /
> \/
>
> Czy moglybyscie mi lopatologicznie wyjasnic jak to zrobic?
> Czy zaczynam np. slupkami w pierwszym rzedzie? Czy w trzecim jakos
> zrobic narzucany slupek w dol?
> Licze na wasza pomoc :)

Witam,
Słupek zahaczasz pod 3 łańcuszkami, czyli robisz tak, jak normalnie, ale
chwytasz nie tylko ostatni rząd, ale i dwa poprzednie.
Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2004-12-03 12:45:57

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

bella wrote:

> [...]
ID=28938&PhotoID=200846
> Bardzo podoba mi sie ten szaliczek - chcialabym go zrobic do wigilii ale

Chodzi ci o to dlugie V przecinajace kilka rzedow lancuszkow? Jesli tak, to
jest robisz najpierw te 3 rzedy, a w czwartym 3 oczka lancuszka, nastepynm
oczkiem zahaczasz 3 lancuszki i znow 3 oczka lancuszka.

th.

1. Data: 2004-12-03 12:47:36

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli wrote:

> Wydaje mi sie, ze to nie jest slupek, ale polslupek (polslupek bez narzutu? czy
> jak to zwal)
>
> th.

Możliwe. Może to miał być słupek bez narzutu, czyli nasz półsłupek?
Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2004-12-03 12:47:41

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-12-03 12:50:33

Temat: [szydelko] zapytanie
Od: bella <belunia@[usun_to_xxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
pozdrawiam serdecznie b.
przy odpowiedzi usuń [usun_to_xxx] z mojego adresu.

1. Data: 2004-12-03 13:01:35

Od: bella <belunia@[usun_to_xxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny wiedzialam ze na was mozna liczyc!
Serdecznie dziekuje.

A ja bym kombinowala i kombinowala :)

Jak wroce do domu to zabieram sie do roboty!

1. Data: 2004-12-03 15:38:35

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

To napewno miał być półsłupek. Wiem bo robiłam juz ten szal.Poza tym ten
wzór jest dość często stosowany w różnych ażurkowych ciuszkach i zawsze "v"
oznaczało półsłupek
Pozdrawiam
Aga

1. Data: 2004-12-03 17:17:11

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aga z Tychów napisał:
> To napewno miał być półsłupek. Wiem bo robiłam juz ten szal.Poza tym ten
> wzór jest dość często stosowany w różnych ażurkowych ciuszkach i zawsze "v"
> oznaczało półsłupek

Siegnelam do zrodel, czyli ,,Diany modele szydelkowe'' nr 12/2003, tam
tez jest ten szal. Napisali ,,o.scislym ujac 3 luki lanc.''

th.

[druty, szydelko] czapeczka - truskawka jak???
Dodo pomóż!
[szydełko] tłumaczenie- pomocy
Pokaz aniołków wykonanych hardangerem
Nietypowe - autor Haftka 3.0 prosi o pomoc :-)