szynka

1. Data: 2002-11-30 14:03:42

Temat: szynka
Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 2,5 kilogramową szynkę, niestety trzeba ją ugotować. Czy ktoś z Państwa
spotkał się już z takim problemem? Być może ktoś ma sprawdzony przepis?

1. Data: 2002-11-30 14:45:44

Temat: Re: szynka
Od: dawnakuchnia <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

t...@p...onet.pl wrote:

, niestety trzeba ją ugotować.

a dlaczego, niestety trzba ją ugotować?
ewa

--

Dawna Kuchnia _ /_
http://www.dawnakuchnia.republika.pl ('''')

1. Data: 2002-11-30 15:08:20

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 30 Nov 2002 15:03:42 +0100, <t...@p...onet.pl>
wrote:

>Mam 2,5 kilogramową szynkę, niestety trzeba ją ugotować. Czy ktoś z Państwa
>spotkał się już z takim problemem? Być może ktoś ma sprawdzony przepis?

ja gotuje i potem pieke pod folia, na ostatnie 1/2 godz zdejmuje
folie, sciagam skore (skorzana ta szynka?), nacinam tluszcz w
skosna kratke, w skrzyzowania wsadzam po gozdziku, maze wszystko
albo marmolada pomaranczowa zmieszana z musztarda, albo melasa,
albo innymi podobnymi rzeczami. taka szynke gotuje z godzine -
poniewaz nie mam sagana wystarczajaco duzego to pol szynki
wystaje w sagana, w polowie gotowania odwracam. jesli szynka
mocno wedzona to ja namaczam na noc, zmieniajac pare razy wode.
do sagana dokladam listek i ziele. pieke do 2 godzin. i jakos, o
dziwo, nie wysycha ;)))

Trys

P.S. Tak sobie mysle, ze te moje moga byc ciezsze, ale dopiero
bede pewna, jak kupie nastepna na Swieta, na wielksoc je kupuje,
i nigdy nie wiem ile waza ;))
K.T. - starannie opakowana

przepisy na ciasta
Bigos z pieczarek