szynka-salatka

1. Data: 2002-11-25 11:51:36

Temat: szynka-salatka
Od: "J.K" <E...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
zostalo mi troche szynki w lodowce, moze da sie jakas salatke z szynka
zrobic? szkoda wyrzucac.......
kto zna dobry przepis?
Beatka

1. Data: 2002-11-25 12:06:49

Temat: Re: szynka-salatka
Od: "joanna_w" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
> zostalo mi troche szynki w lodowce, moze da sie jakas salatke z szynka
> zrobic? szkoda wyrzucac.......
> kto zna dobry przepis?

Witam często Was podczytuję i nawet raz:)) wysłałam przepis
ale dla Ciebie mam super przepis - szybki i super smaczny.

Sałatka warstwowa -składniki w kolejności od dołu:
- 4 średnie marchewki,
- 15 dkg sera zółtego (najlepiej edamski)
- 5-6 kiszonych ogórków
- 4-5 jaj
- 15 dkg szynki
Sos:
- majonez
- musztarda
- trochę śmietany
- sól, pieprz

Wykonanie:
Wszystkie składniki ścierac w kolejności podanych
składników na grubej tarce , kazdą warstwę polać "niedbale" sosem
Pychotka - z tej ilości składników starcza mi na około 7-8 osób.
życzę smacznego

Joanna

1. Data: 2002-11-25 12:27:52

Od: "Agata" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J.K" <E...@W...PL> napisał w wiadomości
> Witam!
> zostalo mi troche szynki w lodowce, moze da sie jakas salatke z szynka
> zrobic? szkoda wyrzucac.......
> kto zna dobry przepis?
> Beatka

szynkę pokroić w paski, dodać odcedzony seler (ze słoika), żółty ser
pokrojony w paski, ananas w kawałkach, kukurydza z puszki, dodać majonez i
gotowe.
już kiedyś podawałam ten przepis - jest szybki, a sałatka pyszna.
pozdrawiam i życzę smacznego
@gi

1. Data: 2002-11-25 13:12:09

Od: "J.K" <E...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za przepisy.
znalazlam moj stary przepis na slatke ze szparagami i szynka
zrobilam, wlasnie jem
pychotka
moze ktos chce przepis?
pozdrowka
Beatka

1. Data: 2002-11-25 13:20:16

Od: "atena" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja chce!! :)

1. Data: 2002-11-25 13:27:47

Od: "J.K" <E...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik atena <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:art83q$9ki$...@f...acn.pl...
> ja chce!! :)
>
> prosze bardzo
sałatka ze szparagami i szynka

sloiczek szparagow(ja kupuje takie za 5zl, ok 180 gram)
puszka kukurydzy
3 ogorki konserwowe
szynki, pare plastrow( 6-7 tak na oko, nie za duzo)
ser zolty 15 dkg

sos
1,5 szkl majonezu, jakis light
8-lyzek jogurtu naturalnego
3-4 zabki czosnku zmiazdzone
3 lyzki soku z cytryny
cukier, sol, pieprz do smaku

szparagi pokroic z 1 cm
kukurydze osaczyc
szynke pokroic w kostke. ser w slupki, tak jak zapalki wielkosci
ogorki w plastry
sos wymieszac i dodac do salatki smacznego
Beatka

1. Data: 2002-11-25 16:14:18

Od: "Przyklejka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja polecam sałatkę z sałatą

40 dag sera żółtego - pokroić w zapałki
40 dag szynkowej lub szynki - pokroić w kostkę
2 ogórki kiszone - pokroić w kostkę
2 cebule - pokroić w pół talarki
sałata

majonez + 4 Łyżki ostrej musztardy
Wszystkie składniki wymieszać i doprawić według uznania.

Kasia

1. Data: 2002-11-25 19:21:32

Od: a...@i...pl (Aga) szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
> zostalo mi troche szynki w lodowce, moze da sie jakas salatke z szynka
> zrobic? szkoda wyrzucac.......
> kto zna dobry przepis?
> Beatka
>
> szynka,pomidorki,jajeczko,kartofelki.jakiś sosik sałatkowy lub
majonezik
wymieszać doprawić solą i pieprzem i gotowe jeśli lubisz ostrzejsze
możesz do tych składników dodać czosnek lub ostrą paprykę.
Aga

> Portal INTERIA.PL zaprasza... >>> http://link.interia.pl/f167c

Nie musisz? Nie plac! ZERO za karte Visa Electron!

1. Data: 2002-11-25 22:34:15

Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> gotowe.
> już kiedyś podawałam ten przepis - jest szybki, a sałatka pyszna.

potwierdzam, to jest pyszne! z malym tylko dodatkiem - pokrojone jablka na
spod salatki, kazda warstwe delikatnie pieprzyc, a kukurydze solic. Na
wierzch salatki starty na tarce o duzych oczkach zolty ser - polecam natana
w zielonej oslonce:)
Mozna sie uzaleznic od takiej salatki :)
Uwaga - nie trzeba do niej duzo majonezu, swietnie pasuje majonez light i to
na ostatnia warstwe przedserowa:)
Ja robie w takiej kolejnosci: jablka, szynka, seler marynowany (pokroic go
tez na krocej), kukurydza, ananas, majonez, ser

wkn

1. Data: 2002-11-25 22:42:50

Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "joanna_w" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Sałatka warstwowa -składniki w kolejności od dołu:
> - 4 średnie marchewki,
> - 15 dkg sera zółtego (najlepiej edamski)
> - 5-6 kiszonych ogórków
> - 4-5 jaj
> - 15 dkg szynki
> Sos:
> - majonez
> - musztarda
> - trochę śmietany
> - sól, pieprz

tej wersji nie znalam, ale baaaaardzo mi sie podoba i wiem juz, co bedziemy
mieli na obiad zamiast miecha.
I tu pytanie odnosnie salatek warstwowych - kiedys jadlam cos calkiem
niezlego z tunczykiem, pamietam ze bylo tam wlasnie duzo tunczyka,
marchewka, jajka, odrobina cebuli... i... no wlasnie co tam jeszcze moglo
byc? Bo ta wersja jest taka, no... czegos mi w niej brakuje :) Ogorek
kiszony czy co innego...
Jakie znacie salatki warstwowe z tunczykiem? :)

pozdrawiam

wkn salatkozerna

Ślimaki
Dieta