Re: t e r r o r y s t k a

From: "Maja" <j...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: t e r r o r y s t k a
Date: 23 Dec 2006 08:38:58 -0800

... muu ... napisał(a):
> Maju, sorry za te moje placki,
> które narobiłam Ci do serca... muu...
>
> Pewnie i tak mi nie uwierzysz, ale
> najpiękniejsza perła, jaką kiedykolwiek
> widziałem, to rodzone synostwo dobrego Boga
> i naszego Ojca, tj. Rodziciela, nie Ojczyma...
>
> Bo to nie jest sprawa ciała i plemników,
> lecz ducha-słowa, a duch nie ma płci,
> tak więc Ojciec nasz ma samych synów,
> brat :o)
>
> 3msie, przyjacielu
>
> ... muu ...
> -`@'-
>
> <oo>___ .~*
> ( _ ) .__)
> [...]

...muu... Co TY znowu wymyśliłeś/aś? :)

Dzięki Ci za wszystkie miłe memu sercu słowa i dzięki za
dyskusje/polemiki :), ale przecież my się nie żegnamy, co? A Ty mi
tu piszesz podniosły pożegnalny list... Przynajmniej tak to
odebrałam...
A może to tylko przeprosiny ... Za co? Za placki?:) Kartoflane lubię
:)

Teraz już zupełnie nie wiem kim jesteś...:) Kobietą? Mężczyzną?
Czy to ma znacznie? W sumie nie ma ... Ale poczułam się, jakbyś
celowo robił/a mi wodę z mózgu.

Ale wierzę, żeś dobry człowiek. :)

Mówisz:"(...) Ojciec nasz ma samych synów (...)". A ja się nie
zgadzam :) Ma synów i córki.
Ja jestem siostra Twoja :), a Ty? Po co pytam... I tak zawsze powiesz,
żeś brat...

Pozdrawiam :))
Maja