t e r r o r y s t k a

1. Data: 2006-12-23 13:55:51

Temat: t e r r o r y s t k a
Od: "... muu ..." <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

BRACIA, SIOSTRY, PRZYJACIELE !

Ok., daję wam spoks, albowiem
w końcu to zrozumiałam, skąd się
we mnie wzięła ta misja nawracania
na jedynie słuszną i pacyfistyczną wiarę
w wolność, prawdę i Ojcowską sprawiedliwość.

Wstyd przyznać, ale ze strachu o własny
tyłek, tak, tak, tak mocno to była
zakamuflowana sprawa, że dopiero
teraz to odgadłam, dzięki Allowi
i Mai, dzięks, siostra.

Mechanizm jest w sumie dość prosty,
człowiek ze mnie w sumie tchórzliwy,
a więc obawiając się zła świadomie
i podświadomie, szukałem dla niego
przeciwwagi i obrony, a ściślej
rzecz ujmując mój mózg szukał
i znalazł proste wyjście,
a mianowicie misję
******************
ulepszania ludzi,
żeby byli mniej
groźni... Jeszu,
jakie to żałosne,
sorry, przyjacielu,
ale teraz to sie chyba
już nie pozbieram do kolejnego
ataku na bastiony fałszu i nietolerancji. :o(

Tak, wiem, wierzący we własnej opinii są cholernie
tolerancyjni i zawsze tacy byli, oni sami, ich jedynie
słuszni arcykapłani i jedynie słuszne kościoły razem
z ich jedynie słusznymi doktrynami, szkoda gadać,
urodziłam sie głupia, całe życie taka byłam
i zemrę w stanie zupełnego ogłupienia :o)

Tak, jestem w szoku !...
To odkrycie mnie chyba wykończyło,
nareszcie, dzięki Bogu, koniec
tej udręki, 3mcie się zdrowo.

- mlask, mlask !
... muu ...
-`@'-

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
Mazdajazda
(ateistka)
--
Freeware: "Ślubuję myśleć dobrą myślą (intencje),
ślubuję mówić dobrym słowem (wybranym),

2. Data: 2006-12-23 14:31:29

Temat: Re: t e r r o r y s t k a
Od: "uookie" <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

czy ty przypadkiem nie jesteś fanką muzyki gotyckiej? czarne ciuszki,
trochę masy i bunt z jednej strony, a olewka systemu z drugiej? fajnie
się z wami gada przez net... i tylko tyle ;D jestem ciekawy co mi
odpiszesz... może teraz pogadamy?

3. Data: 2006-12-23 14:38:49

Od: "... muu ..." <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maju, sorry za te moje placki,
które narobiłam Ci do serca... muu...

Pewnie i tak mi nie uwierzysz, ale
najpiękniejsza perła, jaką kiedykolwiek
widziałem, to rodzone synostwo dobrego Boga
i naszego Ojca, tj. Rodziciela, nie Ojczyma...

Bo to nie jest sprawa ciała i plemników,
lecz ducha-słowa, a duch nie ma płci,
tak więc Ojciec nasz ma samych synów,
brat :o)

3msie, przyjacielu

... muu ...
-`@'-

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
Mazdajazda
(ateistka)

Próbowałem z tą perłą zestawiać wszystko,
ale nic nie wytrzymuje próby... o g n i a :o)

Pnp 3:1-5
1. Na łożu mym nocą szukałam umiłowanego mej duszy,
szukałam go, lecz nie znalazłam.
2. Wstanę, po mieście chodzić będę, wśród ulic i placów,
i kościołów, szukać będę ukochanego mej duszy.
Szukałam go, lecz nie znalazłam.
3. Spotkali mnie strażnicy, którzy obchodzą miasto
(kapłani są strażnikami doktryny wiary).
Czyście widzieli miłego duszy mej?
4. Zaledwie ich minęłam, znalazłam umiłowanego mej duszy,
pochwyciłam go i nie puszczę, aż go wprowadzę do domu
mej matki, do komnaty mej rodzicielki.
5. Zaklinam was, córki jerozolimskie,
na gazele i na łanie pól: nie budźcie ze snu,
nie rozbudzajcie ukochanej, póki nie zechce sama.
(BT)

I nawet jeśli to pisał jakiś Egipcjanin w zupełnie
innym celu, to mnie ta pieśń nad pieśniami
zakotwiczyła się w sercu na stałe. Amen.

Owszem Zaratustra był pierwszy jeśli chodzi
o jednego Boga (no Echnaton też próbował,
ale jakby od niewłaściwej strony, tj. od
mechaniki słońca, a nie od psychiki :o)
i powszechność zbawienia, był pierwszy,
którego obchodził los zwykłych ludzi
i zwykłych ludzi wprowadził do nieba,
w którym do tej pory było miejsce tylko
dla sławnych bohaterów oraz kapłanów
i ludzi wysoko urodzonych. Nawet o Ojcu
mówił przed Chrystusem, że nas stworzył
Achura Mazda, pan Dobry, ale nie mówił,
że jesteśmy jego rodzonymi dziećmi
**********************************
i dziedzicami jego dobrego Ducha.

Nic piękniejszego nie mam,
dlatego to Ci daję, brat.
A jeśli czujesz w tym jakiś
podstęp, to włóż to do słoika
i dobrze zakręć :o) tylko nie
wyrzucaj, miła, a kiedyś da Ci
wiele radośći... to lusterko,
bo przecież masz to w sobie
już od dawna, czyli dobroć.

4. Data: 2006-12-23 15:17:21

Od: "... muu ..." <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23 Dec 2006 06:31:29 -0800, uookie napisał(a):

> [...]
> trochę masy i bunt z jednej strony, a olewka systemu z drugiej? fajnie
> się z wami gada przez net... i tylko tyle ;D jestem ciekawy co mi

Nie dam rady, straciłam misję...
czyli ducha, tj. czad, sorry :o(

... muu ...
-`@'-

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
Mazdajazda
(ateistka)

5. Data: 2006-12-23 16:38:58

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

... muu ... napisał(a):
> [...]
>
> Owszem Zaratustra był pierwszy jeśli chodzi
> o jednego Boga (no Echnaton też próbował,
> ale jakby od niewłaściwej strony, tj. od

...muu... Co TY znowu wymyśliłeś/aś? :)

Dzięki Ci za wszystkie miłe memu sercu słowa i dzięki za
dyskusje/polemiki :), ale przecież my się nie żegnamy, co? A Ty mi
tu piszesz podniosły pożegnalny list... Przynajmniej tak to
odebrałam...
A może to tylko przeprosiny ... Za co? Za placki?:) Kartoflane lubię
:)

Teraz już zupełnie nie wiem kim jesteś...:) Kobietą? Mężczyzną?
Czy to ma znacznie? W sumie nie ma ... Ale poczułam się, jakbyś
celowo robił/a mi wodę z mózgu.

Ale wierzę, żeś dobry człowiek. :)

Mówisz:"(...) Ojciec nasz ma samych synów (...)". A ja się nie
zgadzam :) Ma synów i córki.
Ja jestem siostra Twoja :), a Ty? Po co pytam... I tak zawsze powiesz,
żeś brat...

Pozdrawiam :))
Maja

6. Data: 2006-12-23 16:49:35

Od: "... muu ..." <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23 Dec 2006 08:38:58 -0800, Maja napisał(a):

> Mówisz:"(...) Ojciec nasz ma samych synów (...)". A ja się nie
> zgadzam :) Ma synów i córki.

Ok., ma same córki :o)
A zresztą co to za różnica...
i jaką waściwie płeć ma dusza ?

> Ja jestem siostra Twoja :), a Ty? Po co pytam... I tak zawsze powiesz,
> żeś brat...

Tak sie zastanawiam i zastanawiam nad naszymi
duszami i dochodzę do wniosku, że nasza istota
nie ma płci, skoro może być i jednym, i drugim :o)

> Pozdrawiam :))
> Maja

Pozdrawiam
... muu ...
-`@'-

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
Mazdakraksa
(ateistka)

7. Data: 2006-12-23 18:30:33

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

... muu ... napisał(a):

> Ok., ma same córki :o)
> A zresztą co to za różnica...
> i jaką waściwie płeć ma dusza ?

Ja tu nie o duszy, i Ty to dobrze wiesz :)
Nie wiem, czy dusza ma płeć...
Mózg ma. :))
A dusza ... ???

Nie wiem ...:)