Re: tabletki a planowanie

From: Bischoop <B...@K...RUSSIA>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: tabletki a planowanie
Date: Thu, 19 Sep 2002 06:44:11 +0000 (UTC)

W artykule Iwcia&Pstryk wyklawiaturzył(a):

> tyle że każdy ginekolog ma inne zdanie (widać Bischop nie chadzasz do
> ginekologów :P). Polecam serwisy w rodzaju bajbusa tam temat jest wałkowany
> średnio raz na tydzien.

A bo nie mam potrzeby, jednak roznice moga wynikac z rodzaju zazywanych
tabletek, jak i z czynnikow indywidualnych, przeciez te tabletki to
czyste hormony, i kazdy organizm inaczej na niego reaguje, i u jednej
kobiety dzialanie takiej tabletki moze byc dluzsze u innej zas trwac
przez dluzszy okres, dlatego moga wynikac roznice czasu u kazdego lekarza,
ktorzy opieraja sie na wlasnych doswiadczeniach. A przeciez jest nawet mozliwosc
zajscia w ciaze, gdy kobieta zapomni tabletki w jeden dzien i dalej kontynuuje
jej branie, w takich przypadkach na ulotce jest zalecane przez okres 7-miu dniu
stosowanie dodatkowego zabezpieczenia np.: prezerwatywy.

--
% --== *Bischoop* ==-- | *LRU: #260447* %
% bischoop(at)poczta.onet.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %