tabletki a planowanie

11. Data: 2002-09-20 15:50:43

Temat: Re: tabletki a planowanie
Od: "Fiona" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik MOLNARka <g...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:amf6dm$g06$...@n...tpi.pl...

> oczyścić,

> Proponuję ci wejść na "grupę dzieci "tam jest ten sam post i ten sam
problem tego samego autora z tym ,że może lepiej tłumaczą:):)

12. Data: 2002-09-20 19:06:59

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fiona" <m...@i...pl> napisał w

> Odpowiadam na twoje pytania

Odpowiadaj ... bardzo się cieszę ... a nie fajniej by było odpowiadać pod
konkretnym cytatem ?
I wyciąć trochę zbędnego tekstu ?

> "musiała czekać"-chodziło mi o to ,że nie mogła
> zajść w ciążę przez dwa miesiące po zaprzestaniu brania tabletek.Teraz
> rozumiesz?

I jesteś pewna, że nie mogła zajść dlatego, że wcześniej brała tabletki ?
Lekarz jej kazał odczekać te 2 miesiące czy po prostu nie zaskoczyła od razu
? A może przez te 2 miesiące nie kochali się w dni płodne i dlatego ???
A co powiesz na takie, które zachodzą od razu w pierwszym cyklu po
odstawieniu ? One nie "muszą" czekać ?
Chodzi mi o użycie przez Ciebie słowa _musiała_.

> Słowo "oczyścił" użył jej ginekolog.Możesz sama sobie to wytłumaczyć na
> wiele sposobów.

Ja jestem bardzo ciekawa jak Ty to tłumaczysz - bo podajesz ten argument na
grupie.
Pytam Ciebie ... czy Ty wiesz o czym mówisz ?

Ja sama to już dawno wytłumaczyłam i wiem, że nie trzeba robić żadnej
przerwy i że organizm się z niczego nie oczyszcza.
Jak sie nie robi przerwy a od razu stara o dziecko to jest większe
prawdopodobieństwo ciąży mnogiej.
Ale nijak to wpływa (negatywnie) na dziecko czy zostało poczęte w pierwszym
cyklu po odstawieniu tabletek czy w 20.

Pozdrawiam
MOLNARka

13. Data: 2002-09-20 19:08:53

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fiona" <m...@i...pl> napisał

> problem tego samego autora z tym ,że może lepiej tłumaczą:):)

Wiesz ... mi akurat nie bardzo chodzi o poznanie innych poglądów na ten
temat (bo już je znam i mam na ten temat zdanie wyrobione) ale o to żebyś Ty
wyjaśniła swoją wiedzę, którą tu prezentujesz.

Pozdrawiam i EOT
MOLNARka

14. Data: 2002-09-20 19:24:16

Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fiona" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
(...)

> oczyścić,

> Odpowiadam na twoje pytania "musiała czekać"-chodziło mi o to ,że nie
mogła
> zajść w ciążę przez dwa miesiące po zaprzestaniu brania tabletek.Teraz
> rozumiesz?

Ja brałam tabletki 4 lat i nie mogłam przez rok zajśc w ciąze bo mimo
miesiączki organizm nie wytwarzał jaja. Ale ja o tym nie wiedziałam i
dopiero kiedy miałam miesiączkę jak sprzed brania tabletek czyli ból,
obfitosc to było to.

> Słowo "oczyścił" użył jej ginekolog.Możesz sama sobie to wytłumaczyć na
> wiele sposobów.Ona zrozumiała to w ten sposób ,że po 10 latach brania
> tabletek "oczyścił z hormonów,może odpoczął?'Nie wiem.

To własnie o to chodzi. Moze słowo oczyscił nie jest najtrafniejsze ale
chodzi własnie o to by organizm pozbył sie hormonów, które blokuja produkcje
jaja. Bo po braniu tabletek mozna miesiączkowac, ale "bezpłodnie". A kazda
kobieta=inny organizm. Ponadto lekarze mówią tez w drugą stronę, ze mozna
zajsc w ciazę od razu, jesli kobieta jest płodna po odstawieniu tabletek,
ale moze sie zdarzyc ciaza mnoga, wiec kazą czekac minimum 3 m-ce.

Magdalena+Karolka 4,9+...(06-01-03)
http://strony.wp.pl/wp/mwota/
http://tweety2000.w.interia.pl/

15. Data: 2002-09-21 07:21:03

Od: "Fiona" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tweety <t...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:amfsea$qb6$...@n...tpi.pl...

> [...]
produkcje
> jaja. Bo po braniu tabletek mozna miesiączkowac, ale "bezpłodnie". A kazda

Dziękuję ci tweety, że pomogłaś mi wytłumaczyć MOLNAR-ce o co mi
chodzi.Wydaje mi się ,że MOLNARka większą uwagę przykłada na tej grupie w
jaki sposób ludzie się wysławiaja, niż o jakie treści głównie chodzi.
Widzę ,że jest osobą która lubi mieć ostatnie zdanie.Ostatecznie
zdegustowała mnie odnośnie tej grupy i już więcej tu nie wejdę.A szkoda bo
jestem pewna,że jest tu masa osób całkiem sympatycznych.Ale tak mnie
zdenerwowała "na dzień dobry",że mam jej dosyć.
(teraz napewno posypią się pytania co to jest"zdegustowałam", i "na dzień
dobry")naszczęście ja już nie będę musiała odpowiadać.Żegnam Marzena

Re: Zapytanie o grupę
Światowit
Pytanie do osób z Wrocławia
Tajemnica dziecka