tabletki musujace do kapieli

1. Data: 2003-09-30 07:32:45

Temat: tabletki musujace do kapieli
Od: "Agatek" <_...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktos uzywal? Takie babeczki/tabletki musujace? Czy one sie rozpuszczaja i
tworza piane czy musuja caly czas, przez cala kapiel?

Nie uzywalam a chcialabym sprobowac... Konkretnie te tabletki Sephory White.

Z gory dzieki za odpowiedz.
Agata

1. Data: 2003-09-30 10:37:22

Temat: Re: tabletki musujace do kapieli
Od: "AgaS" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja używam kul musujących - bardzo je lubię - bo są często z płatkami np.
konwali czy rumianku - super są. Czy nawilżają? Nie zauwazyłam - ale
przyjemność jak dla mnie jest wielka.

Co do tabletek - to mialam kiedyś takie kuleczki - lekko przeźroczyste w
środku z olejkiem - te też bylo fajne - tylko jak dla mnie to za male -
musiałabym z 1000 ich wrzucić hehe - ale to chyba nie te tabletki - o ktore
się pytasz.

Pozdrawiam
AGaS

1. Data: 2003-09-30 14:20:30

Od: "Agatek" <_...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AgaS" <a...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> Ja używam kul musujących - bardzo je lubię - bo są często z płatkami np.
> konwali czy rumianku - super są. Czy nawilżają? Nie zauwazyłam - ale
> przyjemność jak dla mnie jest wielka.

Ale chcialabym sie doiedziec czy babelkuja w trakcie kapieli czy
rozpuszczaja sie i zostawiaja tylko zapach/kolor? Czy sie pienia?

> [...]
> środku z olejkiem - te też bylo fajne - tylko jak dla mnie to za male -
> musiałabym z 1000 ich wrzucić hehe - ale to chyba nie te tabletki - o

Nie nie te. Pytam o cos takiego jak kule. A te kuleczki z olejkiem tez musze
wyprobowac:)

1. Data: 2003-09-30 15:33:22

Od: "Aede" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatek" <_...@s...krakow.pl> napisał w wiadomości >
Ale chcialabym sie doiedziec czy babelkuja w trakcie kapieli czy
> rozpuszczaja sie i zostawiaja tylko zapach/kolor? Czy sie pienia?

Bąbelkują w czasie kąpieli ale nie pamiętam czy powstaje piana. Raz
próbowałam tego ale to było z pół roku temu i nie pamiętam dokładnie więc
nie zrobiło to na mnie większego wrażenia:) Myślę jednak że warto spróbować,
samej mi się zachciało teraz takiej kąpieli hehe.
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2003-09-30 15:44:09

Od: "Agatek" <_...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aede" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
spróbować,
> samej mi się zachciało teraz takiej kąpieli hehe.

Sprobuje i podziele sie wrazeniami...
Agata

1. Data: 2003-10-01 05:30:13

Od: p...@f...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> musiałabym z 1000 ich wrzucić hehe - ale to chyba nie te tabletki - o ktore
O tak! Te kuleczki z olejkami do kapieli sa swietne! mnie starcza 2-3
sztuki na wanne (moze dlatego, ze mam mala?:-)) i bardzo nawilzaja skore,
zostawiajac ladny zapach (oczywiscie dorany osobiscie).
Jesli chodzi o nawilzanie skory w kapieli, nie do zastapienia sa sole
kapielowe.
Panterka
--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-10-01 07:48:45

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agatek <_...@s...krakow.pl> napisał(a):

> Ktos uzywal? Takie babeczki/tabletki musujace? Czy one sie rozpuszczaja i
> tworza piane

Nie tworzą.

>czy musuja caly czas, przez cala kapiel?

Zależy, ile siedzisz w wannie. ;-) Przez chwilę, jak się rozpuszczają.

Ogólnie lekko perfumują i zmiękczają wodę.

JoP

reklama :-)
krem na rozstępy
Wizazystka z Kielc