tajemnicze drzewo - BARDZO prosze o pomoc

31. Data: 2003-07-06 22:12:37

Temat: Odp: tajemnicze drzewo - BARDZO prosze o pomoc
Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boletus <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:

> Do KF,czyli klatki fizjologicznej?:)

A wrzucisz do tej klatki białko (może być roślinne), od czasu do czasu?
To do KFa mnie!!!

:-))))Pozdrawiam
p...@r...pl

32. Data: 2003-07-06 23:02:07

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <r...@o...pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:

> Drzewo to związane jest z biblijnym Judaszem Iszkariotą jakoby miał się na
> nim powiesic.
> Dzisiaj twierdzi się że to pomyłka.

Ale rośnie olbrzymie i b.stare drzewo Judaszowca w granicach jakiegoś
klasztoru tam gdzie teraz Jaser Arafat chce mieć autonomię, a kupa Semitów
mu w tym przeszkadza.
Widziałem to drzewo tylko na zdjęciach (+komentarz w Rzeczpospolitej kilka
lat temu), i nie dziwię się, że ktoś kto nie zna zjawiska kauliflorii mógł
dorobić do tego legendę - jeśli kwitnie musi być niesamowity.

Możemy się Kasiu wymienić - Cercis silqastrum (takiego mam teraz na zbyciu,
a posadziłem teraz także C.sinensis, bo C.canadiensis niemal co roku mi
wymarza do korzeni), za jakieś bylinki.

Umawiamy się na priva?

Pozdrawiam
p...@r...pl

33. Data: 2003-07-06 23:49:50

Temat: Re: tajemnicze drzewo - BARDZO prosze o pomoc
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Siciarski" <p...@r...pl> wrote in message

> C.canadiensis niemal co roku mi
> wymarza do korzeni

Jakis slaby egzemplarz (slaba odmiane) masz.
A w jakiej czesci Polski mieszkasz, bo nie pamietam?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

34. Data: 2003-07-07 00:39:28

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał

> Jakis slaby egzemplarz (slaba odmiane) masz.
> A w jakiej czesci Polski mieszkasz, bo nie pamietam?

Pozdrawiam z Gór świętokrzyskich, otulina Parku świętokrzyskiego, Puszcza
Jodłowa (z okna widoczna:-))
p...@r...pl

35. Data: 2003-07-07 02:52:41

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam z Gór świętokrzyskich, otulina Parku świętokrzyskiego, Puszcza
> Jodłowa (z okna widoczna:-))

W gorach, chocby byly to nie osmiotysieczniki a czterysetniki,
klimat moze byc troche ostrzejszy niz na nizinach.

Pozdrowienia,
Michal

36. Data: 2003-07-07 05:26:56

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <r...@o...pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:AEELLCFPEPACHFAEFIBEEEEPEEAA.radzimierski@og
rod-botaniczny.pl...

> Behalf Of Katarzyna Tkaczyk
>

> Chociaż nie jestem Piotr to wtrące trzy grosze, kaulifloria jest typowa
dla
> drzew tropikalnych, czyli wyrastanie kwiatów na grubych gałęziach i
pniach.
> Słowo pochodzi od greckiego kaulos= gałąź i łacińskiego flos= kwiat.Kwiaty
> ukazują się przed lub razem z liśćmi.
> Drzewo to związane jest z biblijnym Judaszem Iszkariotą jakoby miał się na
> nim powiesic.
> Dzisiaj twierdzi się że to pomyłka.

No dobrze, ale dlaczego tak sie dzieje? Wiadomo, czy dopiero badają?
--
Pozdrawiam, Kaśka

37. Data: 2003-07-07 06:52:19

Od: "Jactro" <j...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m1fzlkaqy4.fsf@sapijaszko.net...
> W przedaży spotkać można jeszcze odmianę 'Purpurea', która młode
> przyrosty ma purpurowe, zaś starsze liście ciemnozielone.

Można też kupić odmianę" Aurea" o liściach w kolorze żółtym.
Pozdrawiam
Jactro

38. Data: 2003-07-07 07:20:26

Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m1n0fr2ytt.fsf@sapijaszko.net...
> "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> writes:

> A to naprawdę ciekawe, bo lipy dość powszechnie w punktach sprzedaży
> są. Różne, różniste: amerykańskie, krymskie, szeroko- i
> drobnolistne. Bardzo tanim źródłem sadzonek lipy jest szkółka leśna...
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek
> --
> Czy zwał się John, Henry czy Eryk
> dokonał od obu Ameryk
> większego odkrycia.
> I tego chcę czcić ja,
> kto pierwszy ułożył limeryk
> (C) Antoni Marianowicz

Dziekuje za podpowiedz. Sprawdze :-)

Pozdrawiam

Marzenna Kielan
Cichlid Press Polska
www.cichlidpress.pl

Pewna pani z miloscia do drzew
powtarzala: Me zycie to pech.
Zamiast grzebac sie w ziemi jak kurka,
wciaz ogladam szare podworka.
No i stad pewnie jest ten moj gniew.

(c) M.K.

39. Data: 2003-07-07 07:22:52

Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl>
napisał w wiadomości
-botaniczny.pl...

> Drzewo to związane jest z biblijnym Judaszem Iszkariotą jakoby miał się na
> nim powiesic.
> Dzisiaj twierdzi się że to pomyłka.

Szkoda, bo uznalabym, ze mial bardzo wyszukany smak ;-)

Pozdrawiam

Marzenna Kielan
Cichlid Press Polska
www.cichlidpress.pl

40. Data: 2003-07-07 07:27:57

Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:E8XNa.383896$VP.56843886@twister.neo.rr.com...

Z drzew jeszcze wspaniale
> pachnie oliwnik waskolistny (Elaeagnus angustifolia).

Ze zdjec widze, ze jest rowniez ze to calkiem pokazna i ladna roslina.
Dziekuje za wszystkie podpowiedzi :-)

Pozdrawiam

Marzenna Kielan
Cichlid Press Polska