tak kończą gwiazdy jak im sie nie rozleje

1. Data: 2010-03-16 23:20:43

Temat: tak kończą gwiazdy jak im sie nie rozleje
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

http://w562.wrzuta.pl/film/8tWnvOWh8fE/lady_gaga_bad
_romance_live_in_new_zealand

--

Sprawa Grzegorza Brauna
http://tr.im/OzA8

2. Data: 2010-03-17 07:41:23

Temat: Re: tak kończą gwiazdy jak im sie nie rozleje
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ender" <e...@n...net> wrote in message
news:hnq0tt$hbs$1@news.onet.pl...
_romance_live_in_new_zealand

> Odnoszę jakieś wrażenie, że ten pojeb prawusek podszył się pod ciebie
> i z tego co widzę, inni też najwyraźniej takie wrażenie odnoszą,
> więc dobrze byłoby, gdyby te wrażenie jakoś minęło.
> ENder

Z kitem pajacu. Nie podszywałem się nigdy pod kogokolwiek.

3. Data: 2010-03-17 08:02:32

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie sprawia ci ~przyjemności patrzenie na innych gdy dzieje się
z nimi coś niedobrego?

No co ty? To orgastyczna sprawa przecież. ;)

A co?
Boksu też nie lubisz?
Toż to przyjemność orgastyczna do kwadratu. ;)

Nie? :)

--
CB

4. Data: 2010-03-17 10:46:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Mar 2010 08:38:46 +0100, Ender napisał(a):

> [...]
> i z tego co widzę, inni też najwyraźniej takie wrażenie odnoszą,
> więc dobrze byłoby, gdyby te wrażenie jakoś minęło.

To tylko wrażenie - Paslav się nie podszywa, podobnie jak ja zresztą.
--

Ikselka.

luntek jest sobą i jest naturalny
to proste