Re: tak sie bawi tak sie bawi

Data: 2011-01-10 13:06:12
Temat: Re: tak sie bawi tak sie bawi
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl>

Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
news:d442f5e7-a6c8-4a97-8189-6f32f961fb74@e20g2000vb
n.googlegroups.com...

> No wieem, szczegolnie to ostatnie zdanie
> bardzo prawdziwe byc.
>
> Ale widzisz, niby wiem, nibym obficie szkolona,
> a szlag mnie trafia, bo chcialabym nieco inaczej.
> Wydaje mi sie, ze lepiej dla ludzi.
>
> Ale, no coz.
>
> Humanizm przegrywa z pieniedzmi.
> W szerokim obu pojec znaczeniu.

Inaczej Haniu,
przegrywa z pomyslami ludzi dzierzacych pieniadze, którym sie "wydaje".

Tak jak genialna koncepcja kopca przegrala z jajem Glempa w Wawce.
Tu masz jedno i drugie:
Jajo: http://tinyurl.com/2eh2f49
a tu kopiec: http://www.bbk.v-net.pl/fides/index01.htm
(podoba mi sie idea kopca, doceniam swietne swiatlo w srodku, choc "to cos"
na kopcu akurat srednio)

PS. Jajo znajduje sie tuz obok pomnika trzepaczki (niby bulawa Sobieskiego,
oczywiscie prowizorka):
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/51,34880,7940939.
html?i=3
(czyz nie piekny?)