taka ładna, a tak brzydko pachnie...

1. Data: 2004-06-17 12:43:54

Temat: taka ładna, a tak brzydko pachnie...
Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wykładzina, znaczy. Leży już dobre parę tygodni, wietrzona ile wlezie, i
cały czas intensywnie zajeżdża. Ratunkupomocy, czy to kiedykolwiek
przejdzie?

Pozdrawiam
Hanka (na modłę Polyanny pocieszająca się, że szczęśliwie nie trafiło na tę
w zamieszkanej już sypialni...)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2004-06-17 13:21:41

Temat: Re: taka ładna, a tak brzydko pachnie...
Od: " zayzayer" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał(a):

> [...]
>
> Pozdrawiam
> Hanka (na modłę Polyanny pocieszająca się, że szczęśliwie nie trafiło na tę

To czy jest temu winna wykladziny, czy nie zależy od tego po ile był metr kw.

1. Data: 2004-06-17 13:58:51

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " zayzayer" <z...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...] To czy jest temu winna wykladziny, czy nie zależy od
> tego po ile był metr kw.[...]

No to sie przyznam szczerze - ok. 60zł po rabacie dla stałego klienta. I co
Pan diagnozuje, doktorze? :)

Pozdrawiam
H. (a czego innego może to być wina? ewidentnie woń "nowej wykładziny", a
nie jakichś efektów ubocznych, jeszcze nie przyklejona, więc i klej
odpada...)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2004-06-17 14:36:50

Od: Dominika Widawska <d...@m...ble.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska wrote:

> Wykładzina, znaczy. Leży już dobre parę tygodni, wietrzona ile wlezie, i
> cały czas intensywnie zajeżdża. Ratunkupomocy, czy to kiedykolwiek
> przejdzie?

Tak, trzeba zrolowac ja wykonujac "nalesnik z jablkami".
;) S, NNSP.

Dominika

1. Data: 2004-06-17 15:12:18

Od: " zayzayer" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał(a):

> Użytkownik " zayzayer" <z...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> No to sie przyznam szczerze - ok. 60zł po rabacie dla stałego klienta.

No to chyba przepłaciłaś. Taka cena nie powinna zawierać smrodu.
Myślałem, że kupiłaś tandetną tanioche. I za to przepraszam.
Postrasz ich i zarządaj konkretnego upustu :)

1. Data: 2004-06-18 06:45:50

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika Widawska" <d...@m...ble.szczecin.pl> napisał w
wiadomości news:cas9qk$npi$2@zeus.man.szczecin.pl...
> [...]trzeba zrolowac ja wykonujac "nalesnik z jablkami".
> ;) S, NNSP.

Słusznie. Wpadnij na obiad :)

Pozdrawiam
H. (dzień dobry, poproszę piętnaście kilo jabłek)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2004-06-21 11:54:04

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> wrote in message
> Użytkownik " zayzayer" <z...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> No to sie przyznam szczerze - ok. 60zł po rabacie dla stałego klienta. I
co
> Pan diagnozuje, doktorze? :)

Ja kiedys kupilem wykladzine remontowa - 4,99 za metr kwadratowy - nie bylo
absolutnie NIC czuc. Az bylem zaskoczony Stad wniosek ze w wykladzinach
placimy najwiecej za SMRÓD :-)

Zaslav

Pralka Candy
ostrzeżenie - farba ekonowinka
Natłuszczenie klinkieru (co tańszego od oleju)
Uwaga! Kradzione
Zlewozmywak emaliowany