takie ,,cos" do wlosow

1. Data: 2003-09-03 14:53:39

Temat: Re: takie ,,cos" do wlosow
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-09-03 17:04:06 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Sylwia* skreślił te oto słowa:

> Czy slyszeliscie o czyms takim i najwazniejsze, czy ktos to stosowal i z
> jakim rezultatem.

Szampon oszyszczajacy, ja stosowałam taki Neutrogen, ale IMo szampon jak
szampon, zadnych cudow ,rewelacji, włosy sie nei ukladały ani lepiej ani
gorzej... stosuje tylko takie dostosowane do mojego rodzaju włosów i od
czasu do czasu wzmacniajacy z wyciagiem z bambusa.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2003-09-03 15:04:06

Temat: takie ,,cos" do wlosow
Od: "Sylwia" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
pisze pierwszy raz na ta grupe gdyz mam pytanie.
Kilka razy czytalam w roznych gazetach o czyms takim ( nie wiem jak to sie
fachowo nazywa ) jak maseczka - piling do wlosow a wlasciwie na skore glowy.
Chodzi o to zeby usunac resztki lakieru, zelu i inne zanieczyszczenia, albo
ogolnie oczyscic skore.
Czy slyszeliscie o czyms takim i najwazniejsze, czy ktos to stosowal i z
jakim rezultatem.

pzdr.
Sylwia

1. Data: 2003-09-03 15:16:19

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia" <s...@a...pl> napisał w wiadomości

> Ja czytalam o czyms takim jak maseczka, nie myjesz tym wlosow tylko
masujesz
> skore glowy.

Coś mi się kojarzy, że Ekinos (Intercosmo) miał coś takiego w ofercie, ale
głowy nie dam.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Doświadczenie - elegancka nazwa wszystkich
nieprzyjemności jakie nas spotkały w życiu.

1. Data: 2003-09-03 15:53:51

Od: "Sylwia" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szampon oszyszczajacy, ja stosowałam taki Neutrogen, ale IMo szampon jak
> szampon, zadnych cudow

Ja czytalam o czyms takim jak maseczka, nie myjesz tym wlosow tylko masujesz
skore glowy. Raczej czegos takiego szukam.

pzdr.
Sylwia

gdzie to wszystko zmiescic
cera mieszana