tania pasmanteria w-wa

1. Data: 2003-03-05 13:55:39

Temat: tania pasmanteria w-wa
Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Cześć wszystkim,
mam tzn. znalazłam już dobrze zaopatrzoną i względnie tanią pasmanterie w w-
wie, na Ursynowie-Natolin ul. Meander 6 (w bloku na parterze)
dmc jest po 2.18 pln, anchor po 2.05 i wiecej nie pamiętam ale są jeszcze
ariadna i puppets, jest francuska kanwa po 60pln za metr, ipt
polecam
Ula

1. Data: 2003-03-05 15:55:59

Temat: Re: tania pasmanteria w-wa
Od: "yenulka" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

w pasmanterii na Kolejowej DMC kupowalam ostatnio po 1,90
pzdr
yenn

1. Data: 2003-03-05 16:15:44

Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> no nie czyli przepłaciłam, och, ale dzieki za info
pozdrawiam

1. Data: 2003-03-05 18:20:49

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> pozdrawiam
> ula
>

> w pasmanterii na Kolejowej DMC kupowalam ostatnio po 1,90

bylam dzisiaj na Kolejowej i: Ariadna 0,96; DMC 1,98; Anchor 1,80. Kanwy
plastikowej brak.

1. Data: 2003-03-18 13:17:14

Od: y...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> w pasmanterii na Kolejowej DMC kupowalam ostatnio po 1,90

Gdzie na Kolejowej jest ta pasmanteria? Jaki to numer ulicy?
Pozdrawiam
Ylona

1. Data: 2003-03-18 13:27:19

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

y...@b...pl wrote:

> Gdzie na Kolejowej jest ta pasmanteria? Jaki to numer ulicy?

W Hali Polskiej. Nie da się nie zauważyć ;)
Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-03-18 13:30:10

Od: y...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> W Hali Polskiej. Nie da się nie zauważyć ;)
> Pozdrawiam
> Julita

Eee...na Kolejowej to byłam ze sto lat temu i to tylko przejazdem ;), Żeby do
tej Hali dotrzeć to gdzie trzeba wysiąść jadąc tramwajem lub autobusem?
Pozdrowienia od Ylony (troche zdezorientowanej)

1. Data: 2003-03-18 13:45:58

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Eee...na Kolejowej to byłam ze sto lat temu i to tylko przejazdem ;), Żeby do
> tej Hali dotrzeć to gdzie trzeba wysiąść jadąc tramwajem lub autobusem?
> Pozdrowienia od Ylony (troche zdezorientowanej)

Trzeba wysiasc przy Pl. Zawiszy, przejsc na te strone gdzie jest Muzeum
Kolejnictwa i isc prosto strone ronda chyba Daszynskiego. Skrecic w nastepna
ulice za muzeum w lewo i dojdziesz do Hali Polskiej.
Mam nadzieje ze nie namacilam zbytnio.
Pozdr
Ania z Raszyna

1. Data: 2003-03-18 13:57:15

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

y...@b...pl wrote:

> Eee...na Kolejowej to byłam ze sto lat temu i to tylko przejazdem ;), Żeby do
> tej Hali dotrzeć to gdzie trzeba wysiąść jadąc tramwajem lub autobusem?
> Pozdrowienia od Ylony (troche zdezorientowanej)

Wysiądź na Placu Zawiszy. A mapka jest na stronie pasmanterii:
http://strony.wp.pl/wp/haberdashery/ (tylko strona fatalnie zrobiona
:(( . Już na ten temat do nich pisałam i rozmawiałam z panem, ale na
razie nie widać efektu :(( )
Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-03-18 14:37:45

Od: "Kasia" <k...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

mozna tez wysiasc na kasprzaka przy karolkowej i przejsc sie pieszo
(nalezy minac szpital) do bramy z napisem "hala polska", nalezy w nia wejsc
i skierowac do pierszych otwartch drzwi do pustej paskudnie wygladajacej
hali a tam zaraz po lewej stronie jest wejscie - cywilizowane- do hali
targowej.
Mozna tez wysiasc przy radzie daszynskiego i skierowac sie w strone placu
zawiszy. idac w strone placu zawiszy po prawej stronie jest niepozorna
uliczka nalezy w nia skrecic i isc prosto. juz z ulicy widac napis "hala
polska".
moim zdaniem sa to krotsze dojscia do hali niz z placu zawiszy.

pozdrawiam

kasiam

szydełko..
refleksja filozoficzno sentymantalna