tania wloczka

1. Data: 2005-01-13 18:19:13

Temat: tania wloczka
Od: "Ana" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

4021

moze juz widzialyscie, ta pani ma ciagle nowe aukcje, co prawda glownie
czysty akryl ale cena zabojczo atrakcyjna!

Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2005-01-13 19:02:55

Temat: Re: tania wloczka
Od: "Ana" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ana" <
moze juz widzialyscie, ta pani ma ciagle nowe aukcje, co prawda glownie
> czysty akryl ale cena zabojczo atrakcyjna!
>
> Pozdrawiam
> Ania
*************

Hehe, tak sobie teraz spojrzalam na swoj post, wyglada jak spam - slowo daje
to nie ja sprzedaje :-)
sama zreszta kupilam sobie bezowa malwe, mam nadzieje ze jest rownie ladny
kolorek jak na zdjeciu.
AniaK

1. Data: 2005-01-14 14:15:07

Od: "Vanda" <v...@c...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja zapytam z ciekawosci(bo jestem poczatkujaca w tej dziedzinie) do czego
najbardziej nadaje sie ten rodzaj wloczki? I przy okazji,z jakiej najlepiej
zrobic szydelkiem kapelusik na zime zeby sie nie odksztalcil i byl w miare
sztywny i cieplutki
Pozdrawiam
Vanda

1. Data: 2005-01-14 14:48:13

Od: "stynka pracuje" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
najlepiej
> zrobic szydelkiem kapelusik na zime zeby sie nie odksztalcil i byl w miare

W hurtowni, w której się zaopatruję panie sprzedają kapelutki robione
półsłupkami na szydełku właśnie z aniluxowej Puchatki. Bardzo fajne
wychodzą.

Pozdrawiam,
stynka

1. Data: 2005-01-14 14:49:39

Od: "Ana" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vanda"
> [...]
> najlepiej
> zrobic szydelkiem kapelusik na zime zeby sie nie odksztalcil i byl w miare
************
Akryl, jak dobry gatunkowo, to na cienkie sweterki czy bluzeczki sie nadaje.
Ten mam nadzieje jest dobry bo to Anilux, i jest to stara dobra anilana
tylko pod miedzynarodowa nazwa :-)
Osobiscie wole mieszanki akrylu z welna, powyzej 20% tej ostatniej, ale
wszystko i tak zalezy na jaka jakosc wloczki sie trafi.

Co do kapelusika, to mysle ze nitka bawelny + nitka welny by byla dobra, ale
nie jestem tu specjalistka, za to moja Mama co i rusz jakies kapelusiki
sobie robi i chyba cos takiego fajnego ostatnio wydziergala, dosc sztywny
wyszedl i cieplutki.

Pozdrawiam
AniaK

1. Data: 2005-01-15 20:01:16