"tania" woda mineralna a "normalna

1. Data: 2004-08-18 12:21:31

Temat: "tania" woda mineralna a "normalna
Od: "Nightwolf" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiatm,

Czy wie ktos moze jaka jest roznica pomiedzy "tania" woda mineralna za 50 -
60 gr a takimi "normalnymi" za 2 zl ? Chodzi mi tu oczywiscie o kwestie
zdrowia :) poniewaz ostatnio zauwazlylem ze jak wypije troche tej "taniej"
wody (okolo 1 litra) to zaczyna mnie brzuch bolec (nie wiem czy to jest z
tym zwiazane, ale zawsze po wypiciu dzieje sie cos takiego). Wydaje mi sie
ze musi byc jakos roznica bo w przeciwnym razie kazdy by sobie kupowal tania
wode. Bede wdzieczny za kazda opinie na ten temat :)

PS. Szukalem w archiwum grupy podobnego postu (okolo 3 m-ce wstecz) ale nie
znalazlem takiego tematu.

2. Data: 2004-08-18 12:40:31

Temat: Re: "tania" woda mineralna a "normalna
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nightwolf" <h...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:cfvhlb$2v$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Wiatm,
>
> Czy wie ktos moze jaka jest roznica pomiedzy "tania" woda mineralna za
50 -
> 60 gr a takimi "normalnymi" za 2 zl ?

Mineralna za 50-60 gr? A nie przypadkiem - źródlana ?? I czy przypadkiem
jako źródlaną nie można lać normalnej, pitnej wody?

pozdr

Monika

3. Data: 2004-08-18 13:30:49

Od: "Nightwolf" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mineralna za 50-60 gr? A nie przypadkiem - źródlana ?? I czy przypadkiem
> jako źródlaną nie można lać normalnej, pitnej wody?
>
> pozdr
>
> Monika

rzeczywiscie pomylilo mi sie ;), to przez to ze mam dzis "ciezki" dzien :)
dziekuje za sprowadzenie ma na wlasciwy tor :)

4. Data: 2004-08-18 16:14:04

Od: kakrysa <k...@w...plBLOKADASPAMOWA> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04-08-18 14:21, Użytkownik Nightwolf napisał:

> [...]
> ze musi byc jakos roznica bo w przeciwnym razie kazdy by sobie kupowal tania
> wode. Bede wdzieczny za kazda opinie na ten temat :)

hm litr wody naraz? to chyba mocno suszyło? :)
dla mnie to normalne, ze jak naraz sie napije tyle, to potem mnie boli.

Test Holtera - gdzie we Wroclawiu? Pomozcie, martwie sie... :(
Ucho - coś przeskakuje, prosze o porade.
cysta w worku mosznowym
anemia...pytanie
Co to ma byc ?