Co to ma byc ?

1. Data: 2004-08-18 09:36:33

Temat: Co to ma byc ?
Od: "petresku" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Bez zadnych przeciazen. Jakos samo przyszlo. Polozylem sie wczoraj z bolem i
z nim wstalem. Boli mnie staw barkowy (ale jak !!!!) Nie moge podniesc reki
ani nic nia przeniesc. Ten prawy staw boli mnie nawet gdy trzymam myszke
komputerowa. Co robic ? Co to jest ? Jesli uac sie do lekarza to do jakiego
?

Pomozcie w poradach.

Piotrek

2. Data: 2004-08-18 12:01:56

Temat: Re: Co to ma byc ?
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 18 Aug 2004 11:36:33 +0200, petresku wrote:

> [...]
> komputerowa. Co robic ? Co to jest ? Jesli uac sie do lekarza to do jakiego

A skąd mamy wiedzieć co to jest? Jedyne co wiemy to to, ze boli. A to
niewiele znaczy.

Idź do lekarza. Ponieważ żaden ze specjalistów, którzy ewentualnie
wchodzą w grę nie przyjmuje bez skierowania, to udaj się do trzeciego
rodzaju białej śmierci.

m.
(ps - białej śmierci są trzy rodzaje: sól, cukier i lekarz POZ. Z góry
przepraszam wszystkich POZowców bez poczucia humoru.)
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

Zatkany nos : (
Oddawanie krwi w niemczech
smród z gardła