smród z gardła

1. Data: 2004-08-18 05:57:35

Temat: smród z gardła
Od: "faRED" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam taką przypadłość że od paru miesięcy śmierdzi mi z gardła, nie pomaga
mycie zębów a żucie gumy tylko wtedy jak żuje jak przestane to znowu pojawia
sięsmród, poza tym cały czas czuje jak mi spływają wypluciny. proszę o
konkretną pomoc. może zażyć jakić medykament. prosze o szybką radę zanim
jeszcze zgłosze się do laryngologa.

2. Data: 2004-08-18 08:35:35

Temat: Re: smród z gardła
Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "faRED" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> proszę o konkretną pomoc. może zażyć jakić medykament. prosze o szybką
> radę zanim jeszcze zgłosze się do laryngologa.

Obawiam się, że nie ma rady poza wizytą u lekarza. Laryngolog musi Cię
dokładnie obejrzeć i stwierdzić, co jest przyczyną. Dopiero wtedy można
dawać jakiekolwiek rady...
POzdr.

D.

3. Data: 2004-08-18 09:08:21

Od: "Beatak" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obawiam się, że nie ma rady poza wizytą u lekarza. Laryngolog musi Cię
> dokładnie obejrzeć i stwierdzić, co jest przyczyną. Dopiero wtedy można
> dawać jakiekolwiek rady...
> POzdr.

i tu sie sprawdza powiedzenie : głupie pytanie - głupia odpowiedź: jeden
chce wyleczyć przez internet na gardło, którego przecież bez oglądnięcia
nikt nie zdiagnozuje, a druga bedzie mu radzić wtedy, jak facet wróci od
laryngologa i bedzie mial postawiona diagnoze oraz recepte w ręku:) hihihi
zaczyna mi sie podobać ta grupa, może ktoś by mi zaplombował zęba - dolna
szóstka po lewej stronie, uwaga - otwieram buzie, przykłądam do monitora
może jest ktoś chętny obejrzeć mojego ząbka:), co prawda jadłam czosnek i
piłam wódke ale mysle, że w wirtualnym leczeniu to nie przeszkadza - a tak
na poważnie, sorki za ten sarkazm, ale naprawde rozśmieszyło mnie to
wirtualne leczenie.
Pozdrówka
Beata

4. Data: 2004-08-18 09:26:24

Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beatak" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nikt nie zdiagnozuje, a druga bedzie mu radzić wtedy, jak facet wróci od
> laryngologa i bedzie mial postawiona diagnoze oraz recepte w ręku:)

Nie zamierzałam wystawiać tej osobie recepty. Czasem są jakieś domowe
sposoby na pewne schorzenia i wtedy można się nimi podzielić na grupie. Ale
skoro nikt z nas nie wie, skąd wzięł się nieprzyjemne objawy tej konkretnej
osoby, to jak mamy cokolwiek doradzić? Masz rację, nie da się nikogo
zdiagnozować ani leczyć wirtualnie.

D.

5. Data: 2004-08-18 09:39:19

Od: "Beatak" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
konkretnej
> osoby, to jak mamy cokolwiek doradzić? Masz rację, nie da się nikogo

Nie, no jasne:) tylko mnie rozśmieszyło, że chcesz gościowi poradzić, jak on
już wróci z diagnozą i lekami:) z doświadczenia wiem, ze najlepiej doradzi
ten kto zbadał, bo ma max informacji na temat schorzenia. Kiedyś tez tu
pisałam z prośbami o rade ale szybko sie wyleczyłam z tego, bo co jedna
osoba to "wspanialsza" rada, na koncu doszłam do wniosku ze za dwa dni umrę
i pora sobie szykować miejce na cmentarzu, a poki co żyje i mam sie dobrze.
B.

6. Data: 2004-08-18 13:22:13

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:cfv697$pqb$1@atlantis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Beatak z adresu <b...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> mi zaplombował zęba - dolna szóstka po lewej stronie, uwaga -
> otwieram buzie, przykłądam do monitora może jest ktoś chętny obejrzeć

bzzzzzzzzzzz.... puuk puk puk... brrrmmmmmmmm.... gotowe.
100,- plus VAT sie nalezy. ;)) czuj sie 'zablombowana' :)))

> co prawda jadłam czosnek i piłam wódke ale mysle, że
> w wirtualnym leczeniu to nie przeszkadza

jak to nie? dlatego 100 a nie 80, bo walczyłem z zapachem... nie masz
pojecia jak sie smród czosnku rozchodzi po necie... ;)

- a tak na poważnie, sorki
> za ten sarkazm, ale naprawde rozśmieszyło mnie to wirtualne leczenie.

i mnie.

> Pozdrówka
> Beata

i nie zapominj o termoforze!!!

--
miłego dnia
Adam #gg 402495

7. Data: 2004-08-18 18:04:18

Od: rozrabiak <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

faRED napisał(a):

> [...]
> sięsmród, poza tym cały czas czuje jak mi spływają wypluciny. proszę o
> konkretną pomoc. może zażyć jakić medykament. prosze o szybką radę zanim

Czyzby Relfluks? A dokladniej Choroba refluksowa przełyku.
Idź do lekarza i pogadaj.

--
Pozdrawiam, grzesiek
#"Jeżeli coś działa, opodatkuj.

8. Data: 2004-08-18 18:11:00

Od: "morepig" <mmMAŁPA@ibz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rozrabiak" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

> Czyzby Relfluks? A dokladniej Choroba refluksowa przełyku.
> Idź do lekarza i pogadaj.

albo angina ropna - lub przynajmniej takie biale smierdzace cosie na
migdalach. ale to i tak do lekarza z tym...

morepig

9. Data: 2004-08-18 19:34:12

Od: "Beata" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bzzzzzzzzzzz.... puuk puk puk... brrrmmmmmmmm.... gotowe.
> 100,- plus VAT sie nalezy. ;)) czuj sie 'zablombowana' :)))

kurde ale bolało:)) no wiesz co tak sie pastwić z powodu jednej fgłówki
czosnku:) ale wiesz powiem ci ze podoba mi sie taka forma leczenia:) co
prawda rodzina chciala dzwonić po psychiatre jak zobaczyli ze siedzę z buzia
przyklejoną do monitora, ale co tam plomba wazniejsza:), 100 zł za plombe,
hhmmm no troche drogo, ale niech ci bedzie za ten czosnek:) nastepnym razem
opije sie piwska, moze ci sie bardziej spodoba ten zapach:)

> jak to nie? dlatego 100 a nie 80, bo walczyłem z zapachem... nie masz
> pojecia jak sie smród czosnku rozchodzi po necie... ;)
to trzeba bylo sobie mache p-gazową założyc:)

> i nie zapominj o termoforze!!!
a ty o masce p-gazowej:)

milego dnia, pozdrawiam w imieniu Narodowego Funduszu Zdrowia:)

10. Data: 2004-08-18 20:35:25

Od: "dido" <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

albo uchylek przelyku :)

wrozenie z monitora to jak wrozenie z fusow )

dido

badania słuchu - przesiewowe
gaz z kuchenki
[wawa] gdzie kupie sukralfat?