tanio??

1. Data: 2003-01-23 11:25:35

Temat: tanio??
Od: "K." <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy grupowicze i grupowiczki z tego co piszecie jestescie raczej
zamoznymi ludzmi- zabiegi w Spa hotel itp,puder ponizej Shiseido nie gra
zadnej roli,same gabinety odnowy itp.Ludzie nie umiecie sobie nic zrobic
sami bez wydawania pieniedzy????Po co wam kupa pudru na twarzy i tak zaden
facet nie chce miec takiej puderniczki zamiast kobiety,po co zabiegi Spa
itp.?Kupcie sobie mleko,miod i np.zrobcie cos ze soba same w domu!!!! No
chyba,ze leniuchy jestescie :)

1. Data: 2003-01-23 11:32:31

Temat: Re: tanio??
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" K. " wrote:

> Drodzy grupowicze i grupowiczki z tego co piszecie jestescie raczej
> zamoznymi ludzmi- zabiegi w Spa hotel itp,puder ponizej Shiseido nie
> gra zadnej roli,same gabinety odnowy itp.

Ja nei odnosze takiego wrazenia,
ale nawet jesli by tak było - to dlaczego innym do portfela zaglądasz?
Jestes z Urzedu Skarbowego? :P

> Ludzie nie umiecie sobie nic
> zrobic sami bez wydawania pieniedzy????

Szczerze mowiac bez wydawania pieniedzy to mozna z okna wyskoczyc,
na cała reszte zachowan potrzebne sa jednak pieniążki.
Przynajmniej w Polsce.

> Po co wam kupa pudru na twarzy
> i tak zaden facet nie chce miec takiej puderniczki zamiast kobiety,po
> co zabiegi Spa itp.?

Bo mamy taką fantazje, i ochote.
Czy Ciebie powino interesowac co my robimy? Nie wydaje mi sie.

> Kupcie sobie mleko,miod i np.zrobcie cos ze soba
> same w domu!!!!

Czy słowo "kupcie" nie zakłada wydania pieniążków.
A Ty przeciez proponujesz robienie wszystkiego bez wydawania pieniędzy.

> No chyba,ze leniuchy jestescie :)

A nawet jesli - to co Ci do tego?
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-01-23 11:36:45

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po co wam kupa pudru na twarzy i tak zaden
> facet nie chce miec takiej puderniczki zamiast kobiety

To agent provocateur... ;)

Magda

1. Data: 2003-01-23 11:37:45

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Thu, 23 Jan 2003 12:25:35 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <s...@h...pl> i powiedziała:

> Po co wam kupa pudru na twarzy i tak zaden
> facet nie chce miec takiej puderniczki zamiast kobiety,po co zabiegi Spa
> itp.?

Przeszkadza Ci to? Czy tylko masz napad mesjanizmu?

Zuzanka nieco zdziwiona

*:.
... za ten tekst masz moje uwielbienie po wieki wiekow...
Jacek Kijewski

1. Data: 2003-01-23 11:39:40

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy masz jakieś kompleksy na punkcie swoich zarobków?
Jeżeli nie zauwazyłaś, to nie piszemy wyłącznie o drogich markowych
kosmetykach, pytania o hotele SPA też są raczej w mniejszości. Polecamy
sobie też dużo tanich i dobrych kosmetyków (np. Ziaja), domowych metod
pielęgnacji urody, więc czytaj uważniej, zanim coś napiszesz odnośnie naszej
"rozrzutności".
Kasia

1. Data: 2003-01-23 11:43:12

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "K." <s...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> facet nie chce miec takiej puderniczki zamiast kobiety,po co zabiegi Spa
> itp.?Kupcie sobie mleko,miod i np.zrobcie cos ze soba same w domu!!!! No

Nie czytasz wątków, nie znasz tej grupy, bo napisałas(/eś?)
Jeśli ktoś chce jechać na turnus SPA, to jest jego prywatna sprawa, puder na
twarzy tak samo.

Nie trolluj

Kaśka

1. Data: 2003-01-23 11:49:05

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <s...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

> Nie czytasz wątków, nie znasz tej grupy, bo napisałas(/eś?)

sorry
zapomnialam o jednym wyrazie: BZDURY!

Sama się smaruj jajkami i miodem, nie narzucaj swoich metod innym.

Grzeczniej byloby cos polecic...

Kaska

Kurcze, jakie my jastesmy podatne na trollowanie...

1. Data: 2003-01-23 11:57:22

Od: "ptysiu" <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

> Czy Ciebie powino interesowac co my robimy? Nie wydaje mi sie.

>i moze nie pisz ''mamy'' bo nie kazdy chce byc puderniczka
ja na przyklad pudru nie uzywam bo mam taka cere ze nie mam potrzeby

> Czy słowo "kupcie" nie zakłada wydania pieniążków.
> A Ty przeciez proponujesz robienie wszystkiego bez wydawania pieniędzy.

> [...]

zero zyczliwosci

1. Data: 2003-01-23 12:00:06

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" ptysiu " wrote:

> zero zyczliwosci\

Oooo, własnei zobaczyłas na innym przykładzie - jak sie traktuje troli :)
Lekcja dała jakies korzysci?

1. Data: 2003-01-23 12:02:55

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> facet nie chce miec takiej puderniczki zamiast kobiety,po co zabiegi Spa
> itp.?Kupcie sobie mleko,miod i np.zrobcie cos ze soba same w domu!!!! No

Co Ci przeszkadzaja duze zarobki? Jesli bede mogla sobie pozwolic, sama
pojade na kuracje Spa, czemu nie? Wszystko jest dla ludzi. Zycie jest za
krotkie, carpe diem!

Kruszynka

--
"Primum non stresere..."

Cos naprawde fajnego
Odchudzanie a skora?
Hotel Mrongovia - Spa
Fruttini
korespondent terenowy donosi - Lodz i okolice