tańsze oryginalne perfumy

1. Data: 2003-10-28 22:36:03

Temat: tańsze oryginalne perfumy
Od: "Iza" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc :-)
Czy orientujecie sie gdzie w Poznaniu mozna kupic, a moze ktoras z was
posiada markowe perfumy po tanszych cenach????
Konkretnie interesuje mnie Biale Kenzo i Organza Givenchy.
pozdrawiam
Iza

1. Data: 2003-10-29 06:40:04

Temat: Re: tańsze oryginalne perfumy
Od: "Luthien" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co prawda nie wiem gdzie w Poznaniu można dostać tańsze perfumy ale z całą
pewnością kupisz na allegro o połowę taniej niż w perfumerii ;)

Pozdr.
Aga

1. Data: 2003-10-29 08:56:11

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Luthien <a...@a...pl> napisał(a):

> Co prawda nie wiem gdzie w Poznaniu można dostać tańsze perfumy ale z całą
> pewnością kupisz na allegro o połowę taniej niż w perfumerii ;)

Przedpiśczyni pytała o _oryginalne_.

JoP

1. Data: 2003-10-29 09:07:01

Od: Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers <j...@n...gazeta.pl> wrote:

> Przedpiśczyni pytała o _oryginalne_.

Ale na Allegro też się da - wystarczy mieć otwarte oczy, nie kupować od
"hurtowników" z "likwidacją sklepu", którzy sprzedają "orginalny perfum"
(ugh) wart 250, 300 zł za 80zł na wieloprzedmiotowych aukcjach, a
negatywne komentarze chamsko komentują, najczęściej niezgodnie z prawdą
czy też zwalając winę na "konkurencję". Jest parunastu solidnych
sprzedawców, którzy mają tańsze kosmetyki (w tym i perfumy), ale nie
kosztują one 4x taniej (jak u bazarowców od podrób), lecz 10, 20%
taniej. Logiczne zresztą.

a.

1. Data: 2003-10-29 09:34:09

Od: "Kaczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia Jedrychowska wrote:
[...]
> Jest
> parunastu solidnych sprzedawców, którzy mają tańsze kosmetyki (w tym
> i perfumy), ale nie kosztują one 4x taniej (jak u bazarowców od
> podrób), lecz 10, 20% taniej. Logiczne zresztą.

A skąd pewność, że nie trafisz na sprytnego "bazarowca" sprzedającego
pojedyńczo i właśnie 10-20 % taniej niż cena sklepowa??

1. Data: 2003-10-29 09:53:05

Od: "Imka" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia Jedrychowska:
> [...]
> sprzedawców, którzy mają tańsze kosmetyki (w tym i perfumy), ale nie
> kosztują one 4x taniej (jak u bazarowców od podrób), lecz 10, 20%

A czy "listę referencyjną" kilku takowych mogłabym prosić?
Choćby na priv, żeby nie było że kryptoreklama :)

Imka
(ubawiona opisem pewnej kanapy ;)

1. Data: 2003-10-29 11:23:21

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl> napisał(a):

> Jest parunastu solidnych
> sprzedawców, którzy mają tańsze kosmetyki (w tym i perfumy), ale nie
> kosztują one 4x taniej (jak u bazarowców od podrób), lecz 10, 20%
> taniej. Logiczne zresztą.

10-20%, pewnie, ale nie o_połowę_, co sugerowała moja przedpiśczyni.

Zresztą kosmetyków akurat na allegro nie kupuję i nie zamierzam, ryzyko nie
warte tych pieniędzy.

JoP

1. Data: 2003-10-29 12:13:01

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <bnmqu0$4fm$1@sunflower.man.poznan.pl>, k...@i...pl
says...
> Czesc :-)
> Czy orientujecie sie gdzie w Poznaniu mozna kupic, a moze ktoras z was
> posiada markowe perfumy po tanszych cenach????

lotnisko Lawica? za celnikami pewnie za jakies sklepy z perfumami?

--
K.
Support bacteria -- it's the only culture some people have!

1. Data: 2003-10-29 12:14:28

Od: "Luthien" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zresztą kosmetyków akurat na allegro nie kupuję i nie zamierzam, ryzyko
nie
> warte tych pieniędzy.

Ryzyko zawsze jest ;) W perfumeriach nie zawsze daja probki i mozna sie np.
naciac na krem, kupujac w sklepie. A jaka ma sie pewnosc, ze w sklepie
akurat sprzedaja oryginaly? Tez nie mozesz miec zadnej. Zreszta zawsze zaim
kupie np. cienie ide sprawdzic w sklepie, czy beda mi odpowiadac. Ja
osobiscie nigdy sie nie nacielam nawet kupujac perfumy.Oryginały znam i
wiem, ze to co kupilam tez sa oryginaly. A jak mam okazje kupic nawet o 100
zl taniej to czemu mam nie skorzystac?
Zreszta nie tylko kosmetyki kupuje na allegro i jeszcze nigdy sie nie
zawiodlam na sprzedajacych.

Zreszta na perfumy sklepy narzucaja kosmiczna marze. I nie jest to 10, 20
%...

Pozdrawiam
Agnieszka

1. Data: 2003-10-29 12:17:53

Od: Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaczka <a...@o...pl> wrote:
> A skąd pewność, że nie trafisz na sprytnego "bazarowca" sprzedającego
> pojedyńczo i właśnie 10-20 % taniej niż cena sklepowa??

Stąd, że czytam. Uważnie. :) Komentarze na przykład. I nie kupuję od
niesprawdzonych.

a.

[Waw] Dobrze Zaopatrzona Apteka
ODŻYWKA DO WŁOSÓW
LYCRA FLEX- kupilam, malowalam i CHWALE !
Woda toaletowa YR
Re: la prairie