tantuum rosa?

1. Data: 2004-10-29 10:02:56

Temat: tantuum rosa?
Od: "maya" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie plyny do higieny intymnej sa pomocne przy leczeniu infekcji? Slyszalam
tez cos o Tantuum Rosa?moze ktos uzywal i wie czy specyfik warto kupic?

1. Data: 2004-10-29 10:13:37

Temat: Re: tantuum rosa?
Od: "Hupu" <m...@f...ppolbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maya" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> Jakie plyny do higieny intymnej sa pomocne przy leczeniu infekcji?
Slyszalam
> tez cos o Tantuum Rosa?moze ktos uzywal i wie czy specyfik warto kupic?
> pozdrawiam

warto, warto. ja używalam po porodzie do podmywania krocza na szwy. dobrze
łagodził pieczenie i szybciej rana się zagoiła. z tymże jest dosyć drogi.
opakowanie 10 sasz. kosztuje chyba ok.30-35zl, w mojej aptece można bylo
kupic saszetki na sztuki:) minus może jest taki, że jedna saszetka jest na
jedno użycie a ja musiałam 2x dziennie i trzeba ją rozpuścić w ciepłej
wodzie, najlepiej w miednicy i sobie w tym usiąść na kfilę a potem nie
spłukiwać. w każdym razie polecam.
pozdrówqa Hupu

1. Data: 2004-10-29 10:17:09

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

maya <n...@o...pl> napisał(a) w wiadomości

> Jakie plyny do higieny intymnej sa pomocne przy leczeniu infekcji?
> Slyszalam tez cos o Tantuum Rosa?moze ktos uzywal i wie czy specyfik
> warto kupic?

Moja żona stosowała to po porodzie, za radą lekarki. Nie narzekała,
wszystko się zagoiło, więc chyba jest dobry.

--
Pozdrawiam, S e b a s t i a n 'Seva' M y a. GG#788049
Polecane aukcje: http://www.kuvera.prv.pl | mail:w...@p...pl

1. Data: 2004-10-29 12:06:37

Od: "Anna J." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maya" napisał ...
> Jakie plyny do higieny intymnej sa pomocne przy leczeniu infekcji?
Slyszalam
> tez cos o Tantuum Rosa?moze ktos uzywal i wie czy specyfik warto kupic?

Może trochę nie na temat. Nie wiem co to za infekcja i co Ci polecił lekarz,
ale na infekcje typu grzybiczego bardzo skuteczna jest maść Clotrimazolum
dostępna bez recepty w aptekach - cena ok.3zł. Jeśli masz jakieś tabletki to
warto je wspomóc taką kuracją.
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2004-10-29 12:18:06

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

maya <n...@o...pl> napisał(a):
> Jakie plyny do higieny intymnej sa pomocne przy leczeniu infekcji?

płyn ginekologiczny Lactacyd Femina, emulsja do higieny intymnej o tej samej
nazwie.
http://www.gsk.com.pl/pielegnujemy/p2/

> Slyszalam
> tez cos o Tantuum Rosa?moze ktos uzywal i wie czy specyfik warto kupic?

owszem, używam, gdy czuję, że jest coś nie tak, pomaga. ale faktycznie
drogie. zwykle kupuję 3 saszetki, używam raz dziennie.

1. Data: 2004-10-29 22:02:36

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Slyszalam
> tez cos o Tantuum Rosa?moze ktos uzywal i wie czy specyfik warto kupic?

Ja polecam. Ostatnio pytalam farmaceutki o jakies podobne leki na takie
schorzenia, polecala tez do irygacji jakis plyn na bazie skoncentrowanego
rumianku, podobno bardzo dobry. Tym razem jeszcze wzielam Tantum rosa, ale
nastepnym razem chyba wyprobuje ow specyfik.

Maja

1. Data: 2004-10-31 14:34:31

Od: "Nick(i)" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

maya wrote:
> Jakie plyny do higieny intymnej sa pomocne przy leczeniu infekcji? Slyszalam
> tez cos o Tantuum Rosa?moze ktos uzywal i wie czy specyfik warto kupic?
> pozdrawiam

Warto kupic tantuum rosa
nie jest bardzo tani, ale dobrze spelnia swoje przeznaczenie...

pozdr

*****

...When it all comes down to dust
I will kill you if I must,
I will help you if I can.
When it all comes down to dust
I will help you if I must,
I will kill you if I can...

*****
http://klub.chip.pl/julia

1. Data: 2004-11-02 08:42:51

Od: "maya" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki bede musiala wyprobowac;) bo Clotrimazol jednak powoduje podraznienia
jesli sie go dluzej stosuje..nie wiem moze tylko u mnie..
pozdrawiam wszystkich;)

1. Data: 2004-11-03 12:05:20

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna J. wrote:
> Może trochę nie na temat. Nie wiem co to za infekcja i co Ci polecił
> lekarz, ale na infekcje typu grzybiczego bardzo skuteczna jest maść
> Clotrimazolum dostępna bez recepty w aptekach - cena ok.3zł. Jeśli

A Clotrimazol nie jest czasem na recepte?

--
Kometa, szczerze zdziwiona

1. Data: 2004-11-03 12:06:29

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

maya wrote:
> Jakie plyny do higieny intymnej sa pomocne przy leczeniu infekcji?
> Slyszalam tez cos o Tantuum Rosa?moze ktos uzywal i wie czy specyfik
> warto kupic?

Moja mama uzywala i bardzo sobie chwalila :-) Ale z ta infekcja to nie
lepiej przejsc sie do lekarza?

--
Kometa
"Co to jest - po niebie lata i Kometa się nazywa?"

info o obnizce revlonu - wroclaw
Co bardziej sprzyja urodzie ruch czy wprost przeciwnie drzemka?
[wroc] propozycja spotkania
Masażysta leczniczy - Kraków gdzie?
Bvlgari