tapety natryskowe a remont

1. Data: 2008-06-30 20:32:56

Temat: tapety natryskowe a remont
Od: murmi <murmi@BLA_BLA_BLAop.pl> szukaj wiadomości tego autora

W moim (już prawie) nabytym domu na ścianach położone są 'tapety
natryskowe'.
Z uwagi na ich wiek (15 lat) trzeba coś z nimi zrobić:
- umalować - czy to jest w ogóle możliwe???
- zerwać i pomalować 'normalnie' ściany na jakiś tam kolor

Czy po zerwaniu konieczne mogą być jeszcze jakieś dodatkowe zabiegi?
Gipsowanie, szlifowanie... czy można by od razu przystąpić do malowania?

Na razie nie mam jeszcze możliwości zaproszenia 'fachowca' do oceny i
wyceny.

Dzięki za wszelkie uwagi

murmi

2. Data: 2008-07-01 04:52:43

Temat: Re: tapety natryskowe a remont
Od: "Jackare" <1...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy po zerwaniu konieczne mogą być jeszcze jakieś dodatkowe zabiegi?
> Gipsowanie, szlifowanie... czy można by od razu przystąpić do malowania?
>

> murmi

Tapeta natryskowa jest tylko z nazwy "tapetą", więc zrywanie też będzie
tylko "zrywaniem" i raczej szykuj się na naprawę powierzchni ściany. Jeżeli
struktura nie jest zbyt powydziwiana, może warto po prostu ją zamalować.
--
Jackare

3. Data: 2008-07-01 05:06:03

Od: murmi <murmi@BLA_BLA_BLAop.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jackare pisze:

> Tapeta natryskowa jest tylko z nazwy "tapetą", więc zrywanie też będzie
> tylko "zrywaniem" i raczej szykuj się na naprawę powierzchni ściany.
właśnie tego się obawiam :(
> Jeżeli struktura nie jest zbyt powydziwiana, może warto po prostu ją
> zamalować.
muszę jeszcze przekonać do tego żone :D

dzięki za odzew
murmi

4. Data: 2008-07-01 05:37:13

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"murmi" <murmi@BLA_BLA_BLAop.pl> wrote in message

> właśnie tego się obawiam :(
> muszę jeszcze przekonać do tego żone :D
>
> dzięki za odzew
> murmi

Naiwny. Sztuką wilki tłuką. Wypraw żonę z progeniturą do jej matki na dwa
tygodnie (lub na wczasy) nie mówiąc nic o zamiarach, a sam zakasz rękawy...

5. Data: 2008-07-01 06:11:09

Od: murmi <murmi@BLA_BLA_BLAop.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> "murmi" <murmi@BLA_BLA_BLAop.pl> wrote in message

> Naiwny. Sztuką wilki tłuką. Wypraw żonę z progeniturą do jej matki na dwa
> tygodnie (lub na wczasy) nie mówiąc nic o zamiarach, a sam zakasz rękawy...

a sądzisz, że (mniej/więcej) środek października jest dobrym terminem do
rozpoczynania takich prac?
Bo w tym terminie spodziewam się mieć klucze - wcześniej NIC się raczej
nie da zrobić.

murmi

6. Data: 2008-07-01 06:16:41

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozpoczynania takich prac?
> Bo w tym terminie spodziewam się mieć klucze - wcześniej NIC się raczej

Sprawa pogody i / lub ogrzewania.

Komora świeżości
Wkład kominkowy - gdzie kupić taki z dużą i małą szybką?
Drzwi wewnętrzne do mieszkania - jakiej firmy
[malowanie ścian] jak połączyć kolory?
rozliczenie wody