Re: tarczyca

Data: 2003-05-16 19:24:09
Temat: Re: tarczyca
Od: "Kama" <k...@p...fm>

> czy trądzik może być jednym z objawów tarczycy?

Prawde mowiac troche mnie dziwi diagnoza na podstawie badania USG.No ale ja
laik jestem wiec sie nie madrze:) Pewna jestem jedynie tego ,ze
hypothyreosis to niedoczynnosc gdyz sama mam wlasnie z tym problem.
Co do tradziku to mysle ,ze poniewaz schorzenia tarczycy zaburzaja przemiane
materii to byc moze u niektorych osob tak to sie objawia .Niedoczynnosc z
reguly objawia sie tyciem mimo oszczednego jedzenia,ospaloscia,niechcecia do
wysilku,stanami depresyjnymi,podwyzszonym poziomem cholesterolu (choc ja
mimo niedoczynnosci mam cholesterol sporo za niski) wypadaniem
wlosow,kruchymi paznokciami i pewnie stu innymi dolegliwosciami zaleznie od
sklonnosci danej osoby.

Pozdrawiam
Kama

---