targi

1. Data: 2003-11-04 06:00:03

Temat: targi
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

W dniach 13-15 listopada (czw.-sob.) odbeda sie targi rehabilitacyjne. Obeda
sie tez seminaria szkoleniowe - odbedzie sie krotki kurs nauki jazdy na
wozku.

Zapraszamy do Lodzi

pozdrawiam:
Arek

wiecej : www.interservis.pl
--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

2. Data: 2003-11-04 14:36:43

Temat: Re: targi
Od: "Sandi" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "algraf" <a...@i...org.pl> napisał w wiadomości
.
> [...]
Obeda
> sie tez seminaria szkoleniowe - odbedzie sie krotki kurs nauki jazdy na

Witam
dzieki za przypomnienie - terminy mi sie poplatały - Busko na pewno będzie
pozdrawiam
Sandra

3. Data: 2003-11-04 15:22:58

Od: "Sebastian Piotr Jasielski" <S...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba taniej niz 12,900zl za nowego storma 2, na targach nie kupie ? Czy sa
jeszcze taniej?

seba

4. Data: 2003-11-04 18:28:32

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

No co Ty..., na targach w Lodzi rozdaja Stormy za darmo!!! - jako dodatek
do materialow promocyjnych :-) jak rowniez poduszki
przeciodlezynowe-pierdzace niezastapione podczas spotkan towarzyskich ;-)

pozdr.
Arek

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

5. Data: 2003-11-05 06:57:09

Od: "Sebastian Piotr Jasielski" <S...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

a tak na serio?

.

6. Data: 2003-11-05 18:36:46

Od: "jano" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej :)
Mam ochotę się wybrać ne te targi bo szukam pewnych nietypowych rozwiązań.
Zobaczymy jak będzie z czasem.
Czy każdy dzień jest otwarty dla zwiedzających?

Pozdrawiam
jano

7. Data: 2003-11-06 06:01:29

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

a tak na serio - to nie ma nic za darmo po za miloscia i przyjaznia - co
zreszta juz kiedys pisalem. to znaczy ze bedziesz mogl kupic ale po
normalnej cenie i lepiej sie spiesz bo jak euro w gore pojdzie to... ho ...
ho...

pozdr.
Arek

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

8. Data: 2003-11-06 14:32:47

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

tak

9. Data: 2003-11-06 17:41:45

Od: "jano" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

spoko
pospiech wskazany jest tylko przy łapaniu pcheł :P

do studentów niepełnosprawnych...
SPAM - Wozek Meyra Spint GT
Szukanie oszczednosci.
Szukam fajnego chłopaka