do studentów niepełnosprawnych...

1. Data: 2003-11-03 21:37:01

Temat: do studentów niepełnosprawnych...
Od: "Miłosz K." <m...@w...pl-NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Piszę artykuł n.t. studentów niepełnosprawnych. Z jednej strony mam trochę
udrudnione zadanie, bo sam do nich nie należę, z drugiej - nie chciałbym
odwalić fuszery. Dlatego tez zalezy mi na opiniach jak największej ilości
ludzi. Interesują mnie głównie takie zagadnienia jak wszelkie prawa i
przywileje stud. niepełnosprawnych, ostatnie zmiany na lepsze i na gorsze w
polskim ustawodastwie dotyczącym s. n., rózne ciekawostki, fundacje i
organizacje niosące pomoc oraz Wasze osobiste doświadczenia. Jeżeli na
grupie są jacyś studenci niepełnopsprawni to byłbym wdzięczny za wszelkie
e-maile. Mój adres m...@w...pl . Sprawa dosyć pilna ;) Z góry dzięki za
wszelką korespondencję.
pozdrawiam
Miłosz

2. Data: 2003-11-04 14:51:38

Temat: Re: do studentów niepełnosprawnych...
Od: "Sandi" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłosz K." <m...@w...pl-NOSPAM> napisał w wiadomości
> [...]
> organizacje niosące pomoc oraz Wasze osobiste doświadczenia. Jeżeli na
> grupie są jacyś studenci niepełnopsprawni to byłbym wdzięczny za wszelkie

Witam
....szczerze masz trudny orzech do zgryzienia...ja juz dawno skonczylam
studia ale wiem ze obecnie sa same negatywy...chciałam Ci podziękować za to
że nie chcesz odwalić "fuszery"...i życze Ci obyś nigdy nie był
niepełnosprawny - (nie ważne student czy inny)...szczególnie w dzisiejszej
Polsce...
pozdrawiam serdecznie
Sandra

SPAM - Wozek Meyra Spint GT