Re: tato kup mi saturator:)

1. Data: 2002-07-29 18:06:06

Temat: Re: tato kup mi saturator:)
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 Jul 2002 14:12:54 -0400, "FeLicja \(Kasia\)"
<i...@h...com> wrote:

>"Magdalena Bassett" <m...@w...net> wrote in message

>ją

>Tak? Sprobuj jeszcze raz, u mnie sie otworzyla.
>Kasia

a mnie tak...i teraz se siedze i wzdycham...ech piekne czasy
byly...az sie wzdragam na mysl o niektorych rzeczach, hehehe

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-07-29 18:38:54

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:
> a mnie tak...i teraz se siedze i wzdycham...ech piekne czasy
> byly...az sie wzdragam na mysl o niektorych rzeczach, hehehe
>
> Trys
> K.T. - starannie opakowana

W koncu otwarlo sie w Explorerze. Swietne zdjecia czynu spolecznego i
ubran z czystej zywej welny. Nie ma hasla "Bananowiec", co mnie
zdziwilo. Jest Saturator, ale niestety nie ma zdjecia.

Ale zabawa.
MB

1. Data: 2002-07-29 19:02:34

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 Jul 2002 11:38:54 -0700, Magdalena Bassett
<m...@w...net> wrote:

> [...]
>ubran z czystej zywej welny. Nie ma hasla "Bananowiec", co mnie
>zdziwilo. Jest Saturator, ale niestety nie ma zdjecia.

za to jest zdjecie musztardowek przywiazanych drutem do automatu
(!!) wody z sokiem...malo nie umarlam ze smiechu...tragiczne to

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-07-29 21:48:18

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> za to jest zdjecie musztardowek przywiazanych drutem do automatu
> (!!) wody z sokiem...malo nie umarlam ze smiechu...tragiczne to

Mnie to sie najbardziej podobalo (z tego co do tej pory widzialem):
http://www.aiw.cad.pl/lad_i_porzadek.jpg

--
Lukasz Madeksza
Department of Computer Sciences

1. Data: 2002-07-30 18:24:16

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> za to jest zdjecie musztardowek przywiazanych drutem do automatu
> (!!) wody z sokiem...malo nie umarlam ze smiechu...tragiczne to
> Trys
> K.T. - starannie opakowana

Kobity, po prostu smiejcie sie. ;-)
Oby to nigdy nie wrócilo.
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Than break some."

1. Data: 2002-07-30 18:53:12

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 30 Jul 2002 20:24:16 +0200, "Jerzy" <0...@m...pl>
wrote:

>Kobity, po prostu smiejcie sie. ;-)
>Oby to nigdy nie wrócilo.

wrocilo, wrocilo, w inne ubranko ubrane...stare nawraca, a moze
nigdy nie odeszlo...ale nie calkiem, nie rwij reszty wlosow z
czaszki

Trys, o wysostrzonym oku na takie rzeczy, bo taka wlasnie Polske
najlepiej pamieta

Trysia , "elegancka kobieta od Diora, starannie opakowana , o
powloczystym spojrzeniu, lamiaca serca mezczyzn, wulkan emocji ,
biznes lumen od Caffe Za Slupem, kobieta pelna czaru" [Jola L-L
i Lilla]

K.T. - starannie opakowana

Re: Spotkanie w Gdansku?
Re: nowa, 2 lewe rece, a po toskansku by chciala
Re: Ryz - jak gotowac
Wschod - Zachod (przeliczniki)
Tunczyk - przeisy po angielsku