tatuaz do wlosow?

1. Data: 2003-10-23 12:51:43

Temat: tatuaz do wlosow?
Od: "iska" <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

To tak w ramach zblizajacego sie Sylwestra :)
Widzialam takie cos w ktorejs letniej gazecie. To chyba byla Uroda ale zabic
sie nie dam a agazety znalezc nie moge...
Piekne to bylo, zlote o ksztalcie motyla. Czy ktos moze widzial gdzies takie
cudo? Albo co lepiej uzywal?
pozdrawiam
serdecznie
iska

1. Data: 2003-10-23 13:22:53

Temat: Re: tatuaz do wlosow?
Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iska" <s...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> sie nie dam a agazety znalezc nie moge...
> Piekne to bylo, zlote o ksztalcie motyla. Czy ktos moze widzial gdzies

Ja widziałam w sklepach fryzjerskich gotowe, a sama robiłam domowym
sposobem - na gotową fryzurę nakłada się szablon (kartka z wyciętym
jakimś kształtem) i spryskuje kolorowym lakierem do włosów (dostępny też
w sklepach fryzjerskich).
--
DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2003-10-23 13:33:09

Od: Jakub Slocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Wyczytalem w <bn8kpv$783$1@nemesis.news.tpi.pl>, ze
dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl twierdzi...

> [...]
|sposobem - na gotową fryzurę nakłada się szablon (kartka z wyciętym
|jakimś kształtem) i spryskuje kolorowym lakierem do włosów (dostępny też

Ewentualnie zamiast lakieru kolorowego - kolorowa farba w sprayu (po 2-3
myciach schodzi) - chyba nie sa wtedy wlosy takie sztywne :)

--
K.
Support bacteria -- it's the only culture some people have!

1. Data: 2003-10-23 16:08:09

Od: "Ptaszyn Apfelbaum" <P...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iska" <s...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> To tak w ramach zblizajacego sie Sylwestra :)
> Widzialam takie cos w ktorejs letniej gazecie. To chyba byla Uroda

Tatuaż na włosach? To chyba był "Poradnik mikrograwera".
Ile tych włosów chcesz wytatuować?
Zresztą na Sylwestra nie opłaca się - mało kto bierze ze sobą wtedy
mikoskop.

PA

1. Data: 2003-10-23 16:50:23

Od: "iska" <i...@n...stofanet.dk> szukaj wiadomości tego autora

"Jakub Slocki" <j...@s...net.nospam> wrote in message

> Ewentualnie zamiast lakieru kolorowego - kolorowa farba w sprayu (po 2-3
> myciach schodzi) - chyba nie sa wtedy wlosy takie sztywne :)

O nie dziekuje :) Pojde raczej za rada Dominiki. Dzieki wielkie
iska

1. Data: 2003-10-23 16:51:25

Od: "iska" <i...@n...stofanet.dk> szukaj wiadomości tego autora

"Ptaszyn Apfelbaum" <P...@w...pl> wrote in message
> Tatuaż na włosach? To chyba był "Poradnik mikrograwera".
> Ile tych włosów chcesz wytatuować?
> Zresztą na Sylwestra nie opłaca się - mało kto bierze ze sobą wtedy
> mikoskop.

No to nie moja wina ze producent taka bezsensowna nazwe wymyslil :PP A co
proponujesz?
iska

1. Data: 2003-10-23 18:37:19

Od: Jakub Slocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Wyczytalem w <3f98049c$0$29593$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>, ze
i...@n...stofanet.dk twierdzi...

|O nie dziekuje :) Pojde raczej za rada Dominiki. Dzieki wielkie
|iska

A czemu? Ciekawym, bo ja tak farbowalem wlosy pare razy w zyciu :)

1. Data: 2003-10-23 18:53:33

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Slocki" <j...@s...net.nospam> napisał w wiadomości

> A czemu? Ciekawym, bo ja tak farbowalem wlosy pare razy w zyciu :)

Jaka to farba w sprayu? Jakaś do włosów specjalna?
A na kilka dni to chyba nie ma sensu jeśli Iska pisze o tym o czym ja
myślę:-) - czyli na gotową fryzurę (najładniej wygląda na gładko
zaczesanych włosach) nakłada się taki "tatuaż" albo własnie kolorowym
lakierem na "wycinankę"...
Jeszcze przypomniałam sobie że widzialam gdzieś reklamę (ale nie dam
głowy że polską) salonów, w których malują całe pejzaże kolorowe -
pewnie mają do tego specjalne farby do włosów i malują techniką
"paitbrush".
Co to za farba była Jakubie, bo szukam nadal czegoś zielonego do włosów
i jeszcze nie znalazłam?

1. Data: 2003-10-23 20:57:11

Od: Jakub Slocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Wyczytalem w <bn985t$fri$1@nemesis.news.tpi.pl>, ze
dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl twierdzi...
|Jaka to farba w sprayu? Jakaś do włosów specjalna?
|Co to za farba była Jakubie, bo szukam nadal czegoś zielonego do włosów
|i jeszcze nie znalazłam?

Ostatni raz uzywalem tego 5 lat temu na wybrzezu - kupione w Gdansku.

Normalny spray, w nim farba _do_wlosow_. Szybkozmywalana taka "do
zabawy" a nie do normalnego farbowania wlosow. Jedno opakowanie
starczalo na max 2 glowy z krotkimi wlosami, ale najlepiej wychodzily
malunki wielokolorowe - czerwien, zielen, niebieski itp.

Dostepne normalnie w kosmetycznych sklepach. W krakowie tego niestety
nie widuje, ale z drugiej strony nie szukam. A ze bylo dawno to nawet
producenta nie pamietam. :(

A mowilem o farbie zamiast lakieru, bo strasznie nie lubie sztywnych
wlosow po lakierze :)

1. Data: 2003-10-23 21:10:09

Od: Jakub Slocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

o to bylo cos podobnego do tego - ale tam bylo znacznie wiecej kolorow
teczy :)

http://www.answers4hair.com/productinfo2/52.htm

a to juz znacznie blizej:

http://www.folica.com/haircolor/punkycolorspray.htm
http://shop.store.yahoo.com/mydivascloset/putehaco.h
tml
http://www.ronjo.com/costume/prods/colorspry.html

tylko te pojemniki ktore kupowalem byly niebieskie nie biale :)

jak gdzies znajde to dam znac

BTW - odradzam wszystkim ciemnowlosym nowe farby Palette z serii "young
collection" blondy w ogole nie rozjasniaja. W przeciwienstwie do starych
farb Palette

--
K.
Support bacteria -- it's the only culture some people have!

jaki krem nawilżający do cery wrażliwej?
kupiłam i chwale :)
Dax na zime?
NTG komunikacja niewerbalna
farba do wlosow