tatus i synek kontra mama

51. Data: 2002-04-08 08:48:02

Temat: Re: tatus i synek kontra mama Długie - niestety
Od: "Ania Björk" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qwax" <...@...q>
> podworku,

> "Myszy wychowane pod kloszem szybko giną wypuszczone w życie"

Na szczescie ludzie sa daleko bardziej skomplikowani niz myszy......tylko
nie wszyscy o tym wiedza.......uwazajac bicie za ostatecznosc w
wychowywaniu......

Uklony
Ania

52. Data: 2002-04-08 08:50:00

Od: "Ania Björk" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qwax" <...@...q>

> Nigdy nie mówiłem że lanie jest jedyną metodą wychowawczą. Wprost
> przeciwnie - zawsze uważałem że jest to metoda ostateczna gdy inne nie
> skutkują. Napisałaś że masz "półdiablę, ale znające swoje granice" - a
> co się dzieje gdy je przekracza? Co wtedy robisz?

Wiesz, roznie bywa. I nigdzie nie napisalam, ze maly nie zna smaku klapsow.
Ale nie czuje sie potem najlepiej, bo jest to moja osobista porazka. A skoro
moje samopoczucie szwankuje, to znaczy to, ze nie tedy droga.

Ania

53. Data: 2002-04-08 09:39:48

Od: "Aleksandra" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania Björk (sveana) <a...@s...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a8qal4$csa$...@n...onet.pl...
> Na szczescie zyje w ochronnej strefie zwanej Szwecja......

Jakis odsetek przestepczosci jest. A moze poldiable bedzie wyjezdzac za
granice np. studia w USA lub wakacja w Polsce. I co wtedy?
Cytat podany przez Qwaxa (ponizej) jest na miejscu.
--
Pozdrawiam Ola.

54. Data: 2002-04-08 09:49:31

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
A skoro
> moje samopoczucie szwankuje, to znaczy to, ze nie tedy droga.

I tu cię mam Aneczko. Może inaczej wyrażamy myśli ale postępujemy
podobnie. I to nie tylko od strony fizycznej ale i psychicznej.

Duża buźka - należy Ci się!

Pozdrawiam
Qwax

55. Data: 2002-04-08 12:52:32

Temat: Re: tatus i synek kontra mama
Od: "Loonie" <L...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qwax" <...@...q> a écrit dans le message news:
2...@2...17.138.62...

> Napewno nie!
> To pewnie ten mój ubogi słownik.
> Pomóż jak nazwać człowieka który z własnej i nie przymuszonej woli
> ścieli sobie łóżko wkładając pod prześcieradło osty?

Fakir.

--
Pozdrowienia
Loonie

56. Data: 2002-04-09 06:30:55

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Fakir.

Błąd!!! Nie pisałem o gwoździach a o ostach. różnica jest znacząca.
Spróbuj

Pozdrawiam
Qwax

57. Data: 2002-04-09 07:31:17

Temat: Re: OT Odp: tatus i synek kontra mama
Od: Andrzej Garapich <garapich@_WYWAL_TO_palac.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 5 Apr 2002 14:33:24 +0200, "Agnieszka Król"
<a...@i...pl> pisze:

>Rodzice mają dzieci wychowywać, a babcie, dziadki, ciotki itp. to
>respektować i nie wtrężalać się ze swoją wizją wychowania.
:-))))

Moja matka uwaza ze wrecz przeciwnie. Dziadkowie sa, jej zdaniem,
od rozpuszczania dzieci. Wychowywac maja rodzice, bo (jak mowi) to
nic przyjemnego. A skoro ja juz wychowalam swoje (piatke), to teraz
moge sobie dla przyjemosci rozpuszcac wnuki, i robi to z cala
premedytacja. Tak wiec efekt jest taki, ze dzieci uwielbiaja jezdzic
do babci, bo tam mozna jesc lody dwa razy dziennie, klasc
sie pozno spac i boje sie myslec, co jeszcze...

I sam tak bede swoim dzieciom robil, jak juz bede mial wnuki :-)

pozdrawiem serdecznie

Andrzej Garapich
garapich@_WYWAL_TO_palac.pl

Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

58. Data: 2002-04-09 07:33:42

Od: Andrzej Garapich <garapich@_WYWAL_TO_palac.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 9 Apr 2002 08:30:55 +0200, "Qwax" <...@...q> pisze:

>Błąd!!! Nie pisałem o gwoździach a o ostach. różnica jest znacząca.

- kandydat na fakira
- poczatkujacy fakir
- ten-co-chce-zostac-fakirem

(niepotrzebne skreslic)

59. Data: 2002-04-09 09:01:47

Od: "Dariusz Drzewiecki" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sasanka" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Adus nauczyl sie juz to swietnie wykorzystywac i zazywaj
> jak cos chce to szuka w nim sprzymierzenca, bo widzi ze tatus mieknie duzo
> latwiej niz ja. Mnie maz oskarza mnie o domowy zamordyzm (" bo przeciez
> mozna mu kupic tego lizaka/dac polizac loda" etc zeby tylko nie robil
scen)
> i wychodze na "nieczulą" matke a on na dobrego tatusia.

U mnie takim mężem jest żona i teściowa, proponuję wiec wymienić się
naszymi drugimi połowami:-)))
Darek lat 36,blondyn
Pozdrawiam!!

60. Data: 2002-04-09 09:17:33

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Andrzej Garapich
> garapich@_WYWAL_TO_palac.pl
>
> Kto w młodości był socjalistą
> ten na starość będzie świnią

A ja słyszałem że jest to choroba wieku dziecięcego, która podobnie
jak świnka nie pozostawia żadnych ubocznych efektów gdy przechodzi się
ją we wczesnym dzieciństwie. Przechodzona w późniejszym wieku jest
bardzo niebezpieczna.

Pozdrawiam
Qwax

Adopcja?
Telegram z Niebia - na dobry początek dnia
alimenty
Tancerki,piosenkarki,hos tessy/Japonia
przyjaciółka