"techniki wplywania na ludzi" -czy jakos tak - jaki byl tytul?

1. Data: 2002-09-15 19:52:30

Temat: "techniki wplywania na ludzi" -czy jakos tak - jaki byl tytul?
Od: "wcale_nie" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Zupelnie wypadl mi z glowy tytul i autor - to dosyc znana pozycja - jezeli
komus sie skojarzy - pls o pomoc.
pozdrawiam i zgory thx
w_n

1. Data: 2002-09-15 20:22:53

Od: "Aga28" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze chodzi o "Wywieranie wpływu na ludzi" Roberta Cialdiniego??
Pozdrawiam,
Aga

1. Data: 2002-09-16 03:34:07

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga28" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Moze chodzi o "Wywieranie wpływu na ludzi" Roberta Cialdiniego??
> Pozdrawiam,
> Aga

Lub "Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi" Dale Carnegie.
Chociaż tytuł powinien brzmieć "jak manipulować innymi". :-)

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

Czy można uniknąć konfliktu interesów i jaktosię robi
Re: Dziendoberek
qłeszczjon
Re: Dziendoberek
Umieram