Grupo - do do Was, o Was, prosze o opinie

31. Data: 2002-08-09 05:40:34

Temat: Re: tej ..... o grupie!
Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagoda wrote:

> Krzysiu, ja paniętam takiego grupowicza co się podpisywał D.W. Ciągle
> toczyliście walki słowne na temat jego trawnika, a miał go chyba 5000m kw.
> Po długim czasie gdy grupa nazwała go anonimem, stwierdził że D.W. może
> znaczyć wszystko, a w tym wypadku może być Darek Więcek. Zapamiętałam, bo
> mam znajomego o tym samym imieniu i nazwisku(:-)

No, to chyba literka w mojej pamieci sie 'zwyrtnela' :-)

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek K. :-)

32. Data: 2002-08-09 06:01:58

Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Koterba wrote:
> Ja mam schowane listy od grudnia 1998r. - moge ewentualnie napisac kto z
> piszacych wtedy zostal do dzisiaj :-)

W kolejnosci alfabetycznej:
basia (Basia Kulesz), Darek Pakosz, Krysia Chiger, K.K., K. Marusinski,
K. Wilk, Maciachowa, Magdalena Bassett (widze, ze sie pojawila
niedawno), Michal Jankowski, Piotr Siciarski (Zlota Gadula A.D. 1998),
Rafal Wolski, Sunnie.

To 12 osob, ale kogo sciac do 10-tki? :-)))
A jak do tych 12 dodac innych KLIK-owiczow, to calkiem spora grupa
wyjdzie :-)))

Pozdrawaiam serdecznie
Krzysiek Koterba :-)

33. Data: 2002-08-09 07:14:42

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qwax napisal:

> Oczywiście miałaś na myśli groch (tylko po co te kropki) :-))))

Bo nie wiedziałam, jak się dalej pisze ;-)

Krycha&Co(ty)

34. Data: 2002-08-09 08:03:06

Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Koterba wrote:
> Tylko, ze tego rankingu nigdzie nie potrafie znalezc :-(

Mam, mam!
kwiecien '98: K. Marusinski, K. Wilk, R. Wolski, M. Jankowski
maj: W. Karpowicz, K. Koterba
czerwiec: D. Pakosz
lipiec: K. Chiger
sierpień: P. Siciarski
wrzesień '98: basia, Sunnie

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek Koterba :-)

35. Data: 2002-08-09 16:53:03

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nawet pamietam swoj pierwszy post, oczywiscie nikt na niego nie
odpowiedzial:-)
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

Krzysztof Koterba napisał(a) w wiadomości: <3...@g...pl>...

36. Data: 2002-08-09 19:22:16

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> writes:

> Nawet pamietam swoj pierwszy post, oczywiscie nikt na niego nie
> odpowiedzial:-)

Taaa, i potwierdza się: klika wzajemnej adoracji, w kółko
czesana... :->

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Jest Barańczak mieszkaniec Ameryk-
i , w Krakowie zaś piszą limeryk-

37. Data: 2002-08-11 19:08:09

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

At 10:03 02-08-09, you wrote:
>Mam, mam!
>kwiecien '98: K. Marusinski, K. Wilk, R. Wolski, M. Jankowski
>maj: W. Karpowicz, K. Koterba
>czerwiec: D. Pakosz
>lipiec: K. Chiger
>sierpień: P. Siciarski
>wrzesień '98: basia, Sunnie

Rrrrany to ja juz tak dlugo tu siedze?? :O

Anka

---
"Czas geologiczny jest generatorem rzeczy nieprawdopodobnych, tylko rzeczy
niemozliwe nie zdarzaja sie nigdy"
---

---
Super promocyjna oferta dla mieszkancow Krakowa
http://www.promocja.kki.pl/radio.html
---

38. Data: 2002-08-13 06:59:55

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stare rankingi mozna znalezc na http://ogrody.agrosan.pl/ranking.html
Ranking z 98 prowadzil Krzysztof M a z 1999 Krzysztof K

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://ogrody.agrosan.pl/ strona naszej grupy

39. Data: 2002-08-13 12:21:50

Temat: Re: Grupo - do do Was, o Was, prosze o opinie
Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba wogole jestes w sieci pierwszy raz bo bywam na kilku grupach i ta jest
najlagodniejsza. Moze z nami konkurowac tylko pl.rec.kuchnia. Warto przed
napisaniem listu przeczytac netykiete. Podpowiem napisano tam: jesli nie
otrzymasz odpowiedzi nie zadawaj pytania ponownie - znaczy to, ze nikt nie
znal rozwiazania twego problemu albo rozwiazanie znajduje sie w archiwum
grupy. To nie praca, tu odpowiedzi udziela sie z czystej checi podzielenia
sie wiedza. Mam juz dosc osob, ktore traktuja mnie jak przyslowiowego
Murzyna. No chyba, ze mnie nie zaliczasz do kliki. Wtedy przepraszam i cofam
wszystko co w nerwach mi sie wymsknelo ;-)
Jade na wakacje....

40. Data: 2002-08-13 13:20:03

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Wolski" <r...@h...pl> napisał w
wiadomości news:ajasjn$4fr$2@news.tpi.pl...
> Stare rankingi mozna znalezc na http://ogrody.agrosan.pl/ranking.html
> Ranking z 98 prowadzil Krzysztof M a z 1999 Krzysztof K

Łoooo! W '99 byłem 19 gadułą :-)))
Skąd mnie, milczkowi notorycznemu to się wzięło???
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
A dlaczegóż to zarzucono tak cenną inicjatywę?????
J.

kiścień
Jałowiec wirginijski - choroba
sosna czarna (szukam)