temperamet

1. Data: 2002-10-19 11:46:57

Temat: temperamet
Od: "Anji" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawi mnie czy u ludzi interesujących się psychologią przeważa jakiś
temperament? Mam na myśli główne 4 - sangwinik, melancholik, choleryk,
flegmatyk. Jak to jest u Was drodzy grupowicze?

1. Data: 2002-10-19 14:03:14

Temat: Re: temperamet
Od: A...@p...fm (Alienkaa) szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawi mnie czy u ludzi interesujących się psychologią przeważa jakiś
> temperament? Mam na myśli główne 4 - sangwinik, melancholik, choleryk,
> flegmatyk. Jak to jest u Was drodzy grupowicze?

No u mnie to jest taki prawie rasowy sangwinik:)

Alienkaa
********************
* Maja gg.641165
* A...@p...fm
*~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zapewnij sobie przewage! >>> http://link.interia.pl/f1668

1. Data: 2002-10-19 14:10:51

Od: "Królik" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawi mnie czy u ludzi interesujących się psychologią przeważa jakiś
> temperament? Mam na myśli główne 4 - sangwinik, melancholik, choleryk,
> flegmatyk. Jak to jest u Was drodzy grupowicze?
Musiała byś troszkę to sprecyzować... gdyż interesuje się psychologią, ale z
terorią u mnie na bakier...:
- jestem umysłem analitycznym
- kocham extremalną jazdę na rowerze
- lubie intelektualną rozrywkę..
- lubie twoprzyć..
- i czasem pale trawę...;P
Czy na takiej podstawie da się coś oszacować...?

--
PZDR Królik
http://crags.w.interia.pl

1. Data: 2002-10-19 14:30:09

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawi mnie czy u ludzi interesujących się psychologią przeważa jakiś
> temperament? Mam na myśli główne 4 - sangwinik, melancholik, choleryk,
> flegmatyk. Jak to jest u Was drodzy grupowicze?

u mnie osobiście przeważa zboczeniec seksistowski z domieszką muminka

--
I'm the bitch you hated, filth infatuated.
Yeah. I'm the pain you tasted, well intoxicated.

1. Data: 2002-10-19 18:24:06

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anji :
> Ciekawi mnie czy u ludzi interesujących się psychologią przeważa jakiś
> temperament? Mam na myśli główne 4 - sangwinik, melancholik, choleryk,
> flegmatyk. Jak to jest u Was drodzy grupowicze?

Przecież czytasz grupę. Dominuje choleryk. ;)
Melancholików też na krocie.

Bacha.

1. Data: 2002-10-19 18:24:46

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - lubie twoprzyć..
> - i czasem pale trawę...;P
> Czy na takiej podstawie da się coś oszacować...?

To, że twoprzysz mówi samo za siebie. ;)
Nie pal trawy to przestaniesz twoprzyć.

Bacha.

1. Data: 2002-10-20 00:46:07

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Anji:
> Ciekawi mnie czy u ludzi interesujących się
> psychologią przeważa jakiś temperament?

Najbardziej trzeba tu uwazac na 'snujacych sie'
zmutowanych choleryko-melancholikow. ;)

Czarek
[zmutowany flegmatyko-sangwinik]
;)))

1. Data: 2002-10-20 05:11:13

Od: "Bozena Prochniak" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anji <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> Ciekawi mnie czy u ludzi interesujących się psychologią przeważa jakiś
> temperament? Mam na myśli główne 4 - sangwinik, melancholik, choleryk,
> flegmatyk. Jak to jest u Was drodzy grupowicze?

Daj spokoj, kto sie tu psychologia interesuje???/
Pozdrawiam
Bozenna

1. Data: 2002-10-20 06:19:07

Od: "Marek N." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bozena Prochniak" <b...@N...gazeta.pl> zapytala:
> Daj spokoj, kto sie tu psychologia interesuje???/

Ja !!!
Jak na drugiej randce uslysze, ze psychologia to jest Jej hobby, i jeszcze,
ze czytywala psychologiczne posty z psp, to i na trzecia randke sie umowie
;-)

Serdecznosci z Lublina
Marek

1. Data: 2002-10-20 13:25:05

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anji" w news:aorglc$f2n$1@news.gazeta.pl napisał(a):

> Ciekawi mnie czy u ludzi interesujących się psychologią
> przeważa jakiś temperament? Mam na myśli główne 4 -
> Jak to jest u Was drodzy grupowicze?

Ja wiem tylko tyle, ze wedlug testow jakie wykonalem jakies 3 lata temu
wyszlo mi, iz moj typ charakteru to 'sentymentalny'. Pelna zgodnosc
charakterystyki tego typu z moja osobowoscia (cechy wyszly wtedy wyraznie
zarysowane), z charkterem pisma.

Niestety nie pamietam co to byla za ksiazka. Jednak przyznam, ze tak jak
poczatkowo do testu podchodzilem bardzo sceptycznie tak po jego
zakonczeniu poczulem sie nagi :)

pozdrawiam
Greg

Czy mozna tolerowac...
dzis
Egoizm, czy prawo do milosci
sny
Słuchajcie ! Dzis rozpoczynamy nowy wątek :))