teoria spiskowa świata?

1. Data: 2008-11-22 12:33:50

Temat: teoria spiskowa świata?
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Musicie TO przeczytać:

http://www.kki.pl/piojar/polemiki/novus/iluminaci/do
lar.html

--
CB

2. Data: 2008-11-22 12:40:52

Temat: Re: teoria spiskowa świata?
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Musicie TO przeczytać:
>
> http://www.kki.pl/piojar/polemiki/novus/iluminaci/do
lar.html

Ten link kiedyś podawał Redart w poście do ciebie.

Ewa

3. Data: 2008-11-22 12:59:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Nov 2008 13:33:50 +0100, cbnet napisał(a):

> Musicie TO przeczytać:
>
> http://www.kki.pl/piojar/polemiki/novus/iluminaci/do
lar.html

Musi to na Rusi.

4. Data: 2008-11-22 13:28:07

Od: "JanB" <...@...B> szukaj wiadomości tego autora

> Musicie TO przeczytać:

Założysz się?

5. Data: 2008-11-22 13:34:37

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Musicie TO przeczytać:
>
> http://www.kki.pl/piojar/polemiki/novus/iluminaci/do
lar.html

"Przez ponad 100 lat ideologiczni ekstremiści po obu stronach
politycznego spektrum uczepili się dobrze nagłośnionych incydentów, by
atakować rodzinę Rockefellerów za niezwykły wpływ, jak oni twierdzą, my
mamy na polityczne i ekonomiczne instytucje. Niektórzy nawet wierzą, że
należymy do tajnej kabały, działającej przeciwko interesom Stanów
Zjednoczonych, charakteryzując moją rodzinę i mnie jako
internacjonalistów, oraz spiskujących wraz z innymi na świecie, by
zbudować bardziej zintegrowaną globalnie polityczną i ekonomiczną
strukturę - jeden świat, jeśli chcecie to tak nazwać. Jeśli to jest
oskarżeniem, to jestem winny i jestem z tego dumny."
David Rockeffeler - "Wspomnienia", 2002

"Znajdujemy się na pograniczu globalnej przemiany. Wszystko czego
potrzebujemy, to odpowiedni kryzys, a narody zaakceptują Nowy Światowy
Porządek. "
David Rockeffeler, 1991

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

6. Data: 2008-11-22 13:35:55

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> [...]
strukturę - jeden świat, jeśli chcecie to tak nazwać. Jeśli to jest
oskarżeniem, to jestem winny i jestem z tego dumny.
David Rockefeller - "Wspomnienia", 2002

Znajdujemy się na pograniczu globalnej przemiany. Wszystko czego
potrzebujemy, to odpowiedni kryzys, a narody zaakceptują Nowy Światowy
Porządek.
David Rockefeller, 1991

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

7. Data: 2008-11-22 13:39:51

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> [...]
>

> Znajdujemy się na pograniczu globalnej przemiany. Wszystko czego
> potrzebujemy, to odpowiedni kryzys, a narody zaakceptują Nowy Światowy

"Niejednokrotnie wprowadza się także elementy iluminizmu
(lucyferianizmu) opierającego się na przekonaniu, że człowiek może stać
się Bogiem, rozwijając się poprzez kolejne "wtajemniczenia" i
"samodoskonalenie" do stanu boskiego, w czym ma mu często pomagać
kontakt z różnymi "tajemnymi mocami". Takie przekonanie daje podstawy
do ustanawiania własnego prawa oraz własnej etyki i moralności, zależnej
tylko i wyłącznie od swojego uznania i potrzeb, co zresztą było i jest
używane do usprawiedliwiania rozmaitych zbrodni i nieprawości ([2]
str. 32-33)."

Czy to jest złe?

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

8. Data: 2008-11-22 13:52:41

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> [...]
> tylko i wyłącznie od swojego uznania i potrzeb, co zresztą było i jest
> używane do usprawiedliwiania rozmaitych zbrodni i nieprawości ([2]

"Swój podbój świata realizują ["tajni architekci"] w trzech głównych
kierunkach tworzących ([3] str. 5) :

Jedną Światową Ekonomię i Finanse
Jeden Światowy Rząd
Jedną Światową Religię

Jednym z etapów do osiągnięcia tego celu jest "budowanie globalnej
społeczności demokratycznej". Polega on między innymi na tworzeniu
regionalnych zrzeszeń narodów , czego europejskim odpowiednikiem wydaje
się być tak zwana Unia Europejska. Główną przeszkodą do realizacji
powyższych planów są państwa narodowe, szczególnie te świadome swego
historyzmu, tożsamości narodowej i religijnej. Jak przyznał w 1989 roku
trojlateralista Edmond de Rothschild "Pierwszy rygiel, który trzeba
wysadzić w powietrze, to naród" ([7] str. 87). Zgodnie z tymi
zamierzeniami narody mają zostać "rozpuszczone" w globalistycznym tyglu
, a mechanizmy takie jak religia, kultura, obyczaje czy etyka, które
przez tysiąclecia je tworzyły, teraz usiłuje się zastąpić nowymi
normami, które narzuca "oświecona" elita. Dlatego też z taką
zaciekłością walczy się z narodami, uderzając w trzy fundamentalne
instytucje stanowiące ich podstawę : rodzinę, religię (głównie
chrześcijaństwo) oraz własność prywatną."

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

9. Data: 2008-11-22 14:06:00

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wygląda na to, że animatorzy NWO to - ogólnie - odszczepieńcy,
którzy zanegowali Prawdę, lecz którym nieobce są największe
tajemnice świata, oraz również ludzkie, lecz starają się z różnym
(niewykluczone, że nadzbyt często znaczącym) powodzeniem,
bezwzględnie wykorzystywać tę wiedzę dla własnych, przyziemnych
interesów (oraz celów), grając po częsci na idealiźmie, a po części
na strachu i eskalacji dezorientacji niedojrzałego wciąż jeszcze
świata.

Wśród ich standardowych metod działania znajduje się często
wspieranie nowych i nowatorskich idei, a następnie wspieranie
procesu zniszczenia tych idei, jak również prowokacja w celu
rozpętania konfrontacji militarnej o jak największym zasięgu.

Niewykluczone (i bardzo prawdopodobne), że siły te zainicjowały
w ostatnim czasie konflikt gruzińsko-osetyński co spowodowało
zaangażowanie militarne Rosji, dyplomatyczne USA oraz szalenie
burzliwą reakcję na całym świecie.

Niewykluczone także, że ataki na WTC to dzieło grup z USA
spod znaku NWO.

Reasumując: takie wyjasnienia nie są w stanie zmienić faktów
na temat NWO i powiązań m.in. Rotchildów i innych rodzin
z elit finansowych z NWO.

--
CB

"adamoxx1" <a...@p...onet.pl> napisał(-a)
w wiadomości news:gg9238$67r$4@news.onet.pl:

10. Data: 2008-11-22 16:24:38

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

Moja Europo, Pan nad tobą płacze
ty zabijasz proroków, wolisz żyć w kłamstwie
w siatce pozorów, w blichtrze kolorów
za trzydzieści srebrników kupujesz względny spokój.

(...)

Sztuczne zęby i uśmiechy, ładnie, ślicznie i na efekt
glanc, puc, błysk, pięć gwiazdek i na luzie szpan
puste domy i kościoły, chłodne wnętrza, krótkie stoły
życia ćwierć, alkohol z lodem, dyskoteka gra ...

--
a...@p...onet.pl

He..he teraz TVP2...
PLIKA JUDAIKA , CZYLI...