teściowa a Dzień Matki

1. Data: 2003-05-21 10:57:40

Temat: teściowa a Dzień Matki
Od: g...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

Lubię ją.
Czy to powód by składać jej życzenia w Dniu Matki?

Dla niej będzie to ogromna radość. Nigdy bowiem nie miała szansy doświadczyć
macieryństwa- nie będę podawać szczegółów. Wyszła za mąż za teścia, gdy
owdowiał a dzieci były dorosłe.

Gorzka

2. Data: 2003-05-21 11:07:27

Temat: Re: teściowa a Dzień Matki
Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
doświadczyć
> macieryństwa- nie będę podawać szczegółów. Wyszła za mąż za teścia,

A dlaczego tak niewielkim kosztem nie sprawić komuś ogromnej radości ?
Jasne ze złożyć !!!

Pozdrowienia.

Basia

3. Data: 2003-05-21 11:10:31

Od: g...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

> doświadczyć
> gdy
> >

> A dlaczego tak niewielkim kosztem nie sprawić komuś ogromnej radości ?
> Jasne ze złożyć !!!

Nawet jeśli nie jest mi bliska? Nie będzie to poufałość?

Gorzka

4. Data: 2003-05-21 11:24:40

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nawet jeśli nie jest mi bliska? Nie będzie to poufałość?

Myślę że to Was właśnie może zbliżyć.

A poufałości nie ma się co wstydzić.
Jeśli ją lubisz i jeśli wiesz że możesz jej sprawić radość - to na
prawdę nie rozumiem czemu tego nie zrobić.

Pozdrowienia.

Basia

5. Data: 2003-05-21 12:18:25

Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <g...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
doświadczyć
> macieryństwa- nie będę podawać szczegółów. Wyszła za mąż za teścia, gdy

a dlaczego nie. ja osobiście w tym dniu składam życzenia swojej niani.
opiekowała się mną jak matka (niestety moja mama musiała wracać do pracy
zaraz po urodzeniu, w tamtych czasach prywaciarze nie mieli macierzyńskiego)

--
pozdrowienia
Aneta

6. Data: 2003-05-21 12:29:32

Od: Dominika Widawska <d...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Zygmańska wrote:

> Jeśli ją lubisz i jeśli wiesz że możesz jej sprawić radość - to na
> prawdę nie rozumiem czemu tego nie zrobić.

Ba, powiedzialabym nawet, ze gdyby Gorzka tego nie zrobila, to to by
byl "grzech zaniechania"!
Grzech wg mojej indywidualnej nomenklatury.
Bo ja uwazam, ze jak sie ma ochote powiedziec albo zrobic cos
pozytywnego, to nalezy to robic.

Zyczenia skladamy obu naszym mamom!

Dominika

7. Data: 2003-05-21 12:35:18

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Zygmańska wrote:

> Myślę że to Was właśnie może zbliżyć.
>
> A poufałości nie ma się co wstydzić.
> Jeśli ją lubisz i jeśli wiesz że możesz jej sprawić radość - to na
> prawdę nie rozumiem czemu tego nie zrobić.

Tym bardziej, że wszystko wraca.

puchaty

8. Data: 2003-05-21 15:22:23

Od: "::: Solana :::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

<g...@a...pl> skrev i meddelandet

> Nawet jeśli nie jest mi bliska? Nie będzie to poufałość?

Mozesz zapytac, czy nie ma nic przeciwko temu, zebys jej zlozyla
zyczenia....

magda

9. Data: 2003-05-21 21:02:32

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<g...@a...pl> wrote in message
> [...]
> macieryństwa- nie będę podawać szczegółów. Wyszła za mąż za teścia, gdy

jak najbardziej. Uwazam, ze w tym dniu swietuja wszystkie matki a nie
tylko ta twoja.
iwon(k)a

10. Data: 2003-05-22 09:47:51

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> ja osobiście w tym dniu składam życzenia swojej niani.
> opiekowała się mną jak matka

I bardzo dobrze - ale niania to zupełnie co innego niż teściowa. A matka to nie
tylko określenie osoby która Cię urodzi.

pozdrawiam

waldemar frankiewicz
warszawa-lublin

depresja