teściowa a Dzień Matki

11. Data: 2003-05-22 14:50:27

Temat: Re: teściowa a Dzień Matki
Od: g...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

Życzenia wysłałam. Mam nadzieję, że będą dobrze odebrane a Wam dziękuję kilka
słów poparcia.

Gorzka.

12. Data: 2003-05-22 17:00:39

Od: "Xena" <tatiana_przecz ze spamem@linkor.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem i wobec jako ::: Solana ::: zamieszkała pod adresem
<s...@h...com>
w artykule <news:bag5at$5lq$1@news.onet.pl> napisała w ten deseń:

> <g...@a...pl> skrev i meddelandet

> Mozesz zapytac, czy nie ma nic przeciwko temu, zebys jej zlozyla
> zyczenia....

To jest IMO stawianie pod ścianą. Nie widze możliwości odpowiedzi
odmownej na tak postawione pytanie.

Tatiana
PS. odpisując na priv usuń "_przecz ze spamem" z adresu

13. Data: 2003-05-23 05:49:01

Od: "J.R." <jromanowska[usun]@schr.gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <g...@a...pl> napisał w wiadomości > Lubię ją.
> Czy to powód by składać jej życzenia w Dniu Matki?
>
> Dla niej będzie to ogromna radość. Nigdy bowiem nie miała szansy
doświadczyć
> Gorzka

Gorzka nie zastanawiaj się złóż życzenia.
Zazdroszczę Ci teściowej. której dobrowolnie bez przymusu i oglądania się na
konwenanse chce się sprawić przyjemność.
Za samo to, że taka własnie jest - zrób jej przyjemność
JO

14. Data: 2003-05-23 13:26:16

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak najbardziej. Uwazam, ze w tym dniu swietuja wszystkie matki a nie
> tylko ta twoja.

Czy w zwiazku z tym zyczenia z okazji DM mam składac także obu swoim babciom
i prawie wszystkim ciociom? Sąsiadkom z pietra też?
Przecież to też matki i to ich święto :-)

IMHO dla mnie sens ma składanie wtedy osobiście życzeń _swojej_ mamie, a
inne mamy najwyżej na zasadzie "wszystkim mamom zyczę..." (jeśli jest taka
mozliwość).

J.

15. Data: 2003-05-23 15:31:50

Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż <g...@a...pl> i te mądrości wymagają
stanowczej erekcji:

> Nawet jeśli nie jest mi bliska? Nie będzie to poufałość?

Nie wiem, jakim trzeba być człowiekiem, żeby myśleć sobie "Co On(a)
się tak spoufala?" - gdy ktoś nas obdarza nieoczekiwaną serdecznością
:)

99% ludzi zrobi się po prostu ciepło na sercu - a nie podejrzliwie ;)

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

16. Data: 2003-05-24 11:02:08

Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> a teściowej , która na miłość odpowiada nienawiścuią i agresją , widzi w Was
największe zło , ubliża i poniża też byście wysłali życzenia. chcę żeby było
normalnie a bo rana boli , do jakiego momentu dać sie tak traktować , też mam
godność.co o tym myślicie. juz nie mam swojej Mamy tylko teściową

17. Data: 2003-05-24 13:11:01

Od: "tweety" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
mam
> godność.co o tym myślicie. juz nie mam swojej Mamy tylko teściową

Slonko, jak juz pisałam tutaj kiedys, ja równiez mam tesciową, która jakby
mogła to by pewnie mnie wysałał na drugi koniec swiata, jest jaka jest i do
pewnego momentu ją tolerowałam, ale kiedys powiedziałam dość, ja tez jestem
człowiekiem, kobietą i też mam jakąś godnosć i wytrzymałosc i nie mozna mnie
obrażać w nieskonczonosc, efekt jest taki, ze:
- nie utrzymujemy kontaktów z teściową
- mąż, ponieważ odczytuje u niej liczniki więc zamieni z nią pare słow
- mąż wie, ze ja jej nie cierpie i sam jej to powiedział i nie pozwala jej
do nas przychodzic
- moje dziecko (na razie Karola bo Krzys za mały) nie wie , że to jest jej
babcia i wiedziec nie będzie, chyba ze stanie sie cud
- Dzień Matki jak dla mnie odpada dla tesciowej, pewnie mąż zadzwoni złozy
zyczenia i wszystko, w koncu to jego matka.
Jednak u mnie dochodzi jeden wazny aspekt tej sprawy- moja tesciowa jest
alkoholiczkąi ja w koncu postawiłam warunek, ze jak przyniesie
zaswiadczenie, ze sie leczy to pozwolę na utrzymywanie jej normalnych
kontaktów z nami, a tak niestety nie mam tesciowej, przykre to, ale lepsze
od zycia jakie ona nam serwowała: telefony o róznych porach dnia i nocy,
obgadywanie na forum rodziny, wyzwiska pod moim adresem a jak wytrzeźwiała
to nic nie pamietała, policja do nas nawet dzwoniła. To ciężka sprawa ale
dla mnie liczy sie przede wszystkim moja rodzina czyli mąż i dzieci a nie
teściowa.

Magdalena+Karolka (27-10-97) + Krzyś (05-01-03)
http://www.master.pl/~mwota/

18. Data: 2003-05-24 13:12:51

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> wrote in message

> Czy w zwiazku z tym zyczenia z okazji DM mam składac także obu swoim babciom
> i prawie wszystkim ciociom? Sąsiadkom z pietra też?
> Przecież to też matki i to ich święto :-)

jesli tylko chcesz to jak najbardziej:)

> IMHO dla mnie sens ma składanie wtedy osobiście życzeń _swojej_ mamie, a
> inne mamy najwyżej na zasadzie "wszystkim mamom zyczę..." (jeśli jest taka
> mozliwość).

a dla mnie sens jest zlozyc mojej mamie oraz tym mamom innych dzieci
ktore sa mi szczegolnie bliskie.
iwon(k)a

19. Data: 2003-05-25 17:30:41

Od: "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Z. Boczek" <z...@U...pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem, jakim trzeba być człowiekiem, żeby myśleć sobie "Co On(a)
> się tak spoufala?" - gdy ktoś nas obdarza nieoczekiwaną serdecznością
> :)

Podejżliwym, szukającym dziury w całym, nieżyczliwym itp.

> 99% ludzi zrobi się po prostu ciepło na sercu - a nie podejrzliwie ;)

Niestety zawsze jest ten jeden procent, czego ja do dziś nie pojmuję, że tak
można :(

--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<O<

20. Data: 2003-05-26 07:27:16

Od: "J.R." <jromanowska[usun]@schr.gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziś jest właśnie ten Dzień. Chyba najlepiej będzie kierować się głosem
serca. Niech życzenia trafią do tych, które są nam bliskie jak Matki,
ciepłe, czułe, kochające, jedyne. Bez względu czy to Mama czy Teściowa gdy
czujemy taką potrzebę złóżmy życzenia.

depresja
Gdzie na romantyczne intymne spotkanie?
Nadpobudliwość / Wałbrzych / kontakty