Re: test

1. Data: 2002-12-10 08:56:19

Temat: Re: test
Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do tego uzywaj pl.test s.v.p.!

--
Krzysiek, EBP
Jezeli nie wiesz co robic rob to dobrze.

2. Data: 2002-12-10 09:53:01

Od: Marek Bieniek <mbieniek@poczta_nospam_onet.pl_invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 10 Dec 2002 09:56:19 +0100, suzuki nakai wrote:

> Do tego uzywaj pl.test s.v.p.!

Heh... chyba zdążył cancelnąć:)
I teraz wisisz tu sam... :):)
To się podłączę... :):):)

Przepraszam, ale byłem u szefa i odreagowuję:P

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)
Zasady korzystania z Netykiety sa okreslone Netykieta i regulaminem
internetu. (Expert)

3. Data: 2002-12-10 13:01:23

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam, ale byłem u szefa i odreagowuję:P
Lacze sie w bolu. Jak ja bylem ostatnio u mojego dostalem grant kbn do
opieki... Chociaz moj to ludzki pan...

4. Data: 2002-12-10 13:19:36

Temat: Re: test [OT jak nie wiem] (was: test)
Od: Marek Bieniek <mbieniek@poczta_nospam_onet.pl_invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 10 Dec 2002 14:01:23 +0100, suzuki nakai wrote:

> Lacze sie w bolu. Jak ja bylem ostatnio u mojego dostalem grant kbn do
> opieki... Chociaz moj to ludzki pan...

Heh... :)
Mój też ludzki niby, ale nieobliczalny:) Nigdy nie wiesz do końca za co
tym razem oberwiesz:) A ja grantu nie dostałem - za to może mi posting
host za jakiś czas zmieni domenę;)

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)
"Fenytoina może powodować zaburzenia proarytmogenne..."
(dr A. O.)

5. Data: 2002-12-10 14:12:33

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mój też ludzki niby, ale nieobliczalny:) Nigdy nie wiesz do końca za co
> tym razem oberwiesz:) A ja grantu nie dostałem - za to może mi posting
> host za jakiś czas zmieni domenę;)
Jeden z moich kolegow dzielil stosunki z szefem na seksualne i nieseksualne:
seksuane: Ja pana wyp*le
nieseksualne: Ja sie nie bede z panem pier*l.

--
Krzysiek, EBP
Jezeli nie wiesz co robic rob to dobrze.

Pytanie do specjalistów
Pomocy!
Soczewki - pierwszy dzien i juz pytania pytania HELP
Specjalista poszukiwany!!!
Guzek na piersi i co dalej ?