test musgó

1. Data: 2001-07-06 07:49:58

Temat: test musgó
Od: "WiBi" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ten rachunek przeprowadz w pamieci (szybko) bez uzywania ani
kalkulatora
ani papieru i dlugopisu (czy olowka). Obiecuje, ze nie bedzie ulamkow
:-)
Nie boj sie, nie oszukuj !!!!

Do 1000 dodaj 40. Dodaj 1000.
Dodaj jeszcze 30 i znowu 1000.
Dodaj 20. Nastepnie 1000, potem 10.
Jaki jest wynik????

(Porownaj z odpowiedzia ponizej i ocen stan Twojej "szarej masy"

Otrzymales 5000?

Wlasciwa odpowiedz, to 4100. Nie wierzysz?
Sprawdz (np uzywajac komputera, lub liczac od nowa POWOLI)
Przejscie z jednego "progu dziesietnego" do nastepnego
jest
pulapka dla mozgu , ktory naturalnie "przeskakuje" na najwyzszy
"poziom
dziesietny" "setki" zamiast "dziesiatek" Zaskakujace, co???

1. Data: 2001-07-06 08:35:12

Temat: Re: test musgó
Od: "Artur Krzesiwo" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmmmm...to mam rozumiec , ze jak mi wyszlo
4100 to z moim mozgiem jest cos nie tak ? ;-)

--
Pozdrawiam wreszcie slonecznie ;-)

Artur Krzesiwo

1. Data: 2001-07-06 08:35:26

Od: "Andrzej Borucki" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ten test może mieć znaczenie praktyczne.
Przypuśćmy, że delikwent przyjmowany jest do pracy. Otrzymuje gołą pensję
podstawową. plus jakieś dodatki, premie, "komórkę" itp.
Po wyliczeniu, wychodzi mu, że będzie pracował za 5000, a w rzeczywistości
tylko za 4100, ;)

1. Data: 2001-07-06 08:35:41

Od: "MilicjaKatolicka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie wyszło, że nie mam musgó. Obliczyłem, że wynik to pierwiastek 3 stopnia
z 666 silnia podzielony przez odległość z ziemi do mego rodzinnego Alfa
Centauri wyrażoną w rzutach beretem.

--
MilicjaKatolicka
-We are now... no longer the Knights Who Say 'Ni'.

1. Data: 2001-07-06 08:39:59

Od: "Daria S." <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

a mnie wyszło 4100 - co to może oznaczać ??????? ;-))
czy ja aby nie mooszę się leczyć ???????

Daria

1. Data: 2001-07-06 08:43:13

Od: Artur G <b...@...troubled.resting.place> szukaj wiadomości tego autora

WiBi wrote:

> Do 1000 dodaj 40. Dodaj 1000.
> Dodaj jeszcze 30 i znowu 1000.
> Dodaj 20. Nastepnie 1000, potem 10.
> Jaki jest wynik????

Fajne, szkoda że spieprzyłeś trochę ... trza było wstawić spoilerki
między linijkami ... ja podliczyłem najpierw wszystkie tysiąće a potem
dziesiątki ... tak już mam jak widzę obok siebie kilka liczb ...

--
Pozdrówka,
Artur

1. Data: 2001-07-06 09:00:26

Temat: Re: test musg
Od: "Mefisto" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WiBi" <w...@p...onet.pl> napisał

> Otrzymales 5000?

Otrzymałem :))))))

Mefisto

PS. Niech żyje zapis pozycyjny!

1. Data: 2001-07-06 09:17:42

Od: Valérie <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WiBi" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kalkulatora
> ani papieru i dlugopisu (czy olowka). Obiecuje, ze nie bedzie ulamkow

no pewnie że otzrymalam 5000 - i czarowac nie bedę ;)))
i mało tego posłałam matematykowi tez w pierwszej wersji podał 5000 a
pozniej szybciutko sie poprawił :)))

--
Valérie

1. Data: 2001-07-06 09:43:20

Od: "Zibi \(the Moose\)" <l...@m...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja mam chyba przeinformatykozowany musk we webie :-(((
Mnie wyszło 4100, ale coś się nie zgadza, skoro większość ma 5000.

Teraz zamiast mówić o sobie "informatyk", będę mówił "dezinformatyk"

--
PozdróWWWska

Zibi (the Moose) - dezinformatyk
==============
<<F**k all toxic people and straight ahead>>

1. Data: 2001-07-06 10:03:54

Od: "kohol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik WiBi <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9i3sl1$4rl$...@n...tpi.pl...
> Otrzymales 5000?

Nie, 4100...

> Wlasciwa odpowiedz, to 4100. Nie wierzysz?

Wierze, nawet sprawdzilam raz jeszcze swoj wynik i sie zgadza.

> Sprawdz (np uzywajac komputera, lub liczac od nowa POWOLI)

Oj, nie chce mi sie (zreszta: kurcze, KOMPUTERA? bez przesady - jeszcze sie
da nabrac ; ))

dziwnie nienormalna sie czuje...

Choose your future.
Choose life.