test na inteligencję (a raczej empatię).

1. Data: 2004-05-27 05:52:50

Temat: test na inteligencję (a raczej empatię).
Od: "redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

To mi się perełka dzisiaj od rana trafiła ;)
To to jedziemy:

Test na inteligencję:
Niemowa chce kupić szczoteczkę do zebów. Wchodzi do sklepu,
wyszczerza zęby i wykonuje ruchy imitujące mycie zebów. Sprzedawcy
udaje się go zrozumieć i sprzedaje mu szczoteczkę.

Następnie do sklepu wchodzi ślepiec, który chciałby kupić okulary
słoneczne. Jak powinien to wyrazić, żeby sprzedawca go zrozumiał?

Najpierw sie zastanów! Odpowiedź poniżej.

Odpowiedź :
Powinien powiedziec: "Poproszę okulary słoneczne".

1. Data: 2004-05-27 09:17:49

Temat: Re: test na inteligencję (a raczej empatię).
Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Następnie do sklepu wchodzi ślepiec, który chciałby kupić okulary
> słoneczne. Jak powinien to wyrazić, żeby sprzedawca go zrozumiał?

Test, jak Cię mogę. Ale ni bata nie umiem wyempatyzować co to są te okulary
słoneczne.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2004-05-27 10:00:31

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_BE]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Test, jak Cię mogę. Ale ni bata nie umiem wyempatyzować co to są te okulary
> słoneczne.

Może chodzi o zasilanie? Jakaś mała bateria słoneczna na powierzchni?
Najlepszy typ takiej baterii powinien być czarny i nieprzezroczysty.
Niewidomemu to nie przeszkadza. Tylko po co zasilanie w okularach?

Pokombinujmy razem - może coś wymyślimy. Jakiś "rezonans" mi
się marzy... ;-)

Tak przy okazji zapytam - gdybyś nie zapraszał na swoje posty
to nikt by nie przychodził? Ja tam nikogo nie zapraszam ani nikogo
nie pozdrawiam. Czy coś źle robię?

Swoją drogą śmieszy mnie taki dialog, pasjami uprawiany na "naszej"
kochanej grupie:

- Cześć! Pozdrawiam.
- Witam, witam! Co słychać? Pozdrawiam.
- Wszystko w porządku. Pozdrawiam.
- Ładną mamy dzisiaj pogodę, nieprawdaż? Pozdrawiam.
- ...

Pozdrawiam! :-)))

--
Sławek

1. Data: 2004-05-27 10:24:17

Od: "vonBraun" <i...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławek [am_pm] w news:c94e8r$h8h$1@atlantis.news.tpi.pl

>[...] Ja tam nikogo nie zapraszam ani nikogo
> nie pozdrawiam. Czy coś źle robię?
[...]

Google:
Wyniki 1 - 50 spośród około 184 dla zapytania "pozdrawiam"
author:Slawek author:[am-pm]

Wyniki 1 - 11 spośród około 13 dla zapytania "zapraszam"
author:Slawek author:[am-pm]

;-)

POZDRAWIAM
vonBraun

1. Data: 2004-05-27 11:04:15

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_BE]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"vonBraun" <i...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> author:Slawek author:[am-pm]
>
> Wyniki 1 - 11 spośród około 13 dla zapytania "zapraszam"

Tuś mię przyłapał... Oj, grzeszyło się za młodu, ale już się nawróciłem!

Wyjaśnię od razu: nie widzę nic niestosownego w pozdrawianiu
się. Powiedzmy - kontaktując się sporadycznie, raz na miesiąc czy
rok.

--
Sławek

1. Data: 2004-05-27 11:58:41

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_BE]@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Może chodzi o zasilanie? Jakaś mała bateria słoneczna na powierzchni?
> Najlepszy typ takiej baterii powinien być czarny i nieprzezroczysty.
> Niewidomemu to nie przeszkadza. Tylko po co zasilanie w okularach?

Myślę że zasilanie potrzebne jest do sterowania soczewkami, bo niby skąd
niewidomy ma wiedzieć w którym kierunku ma patrzeć skoro nic nie widzi ? :)

> Tak przy okazji zapytam - gdybyś nie zapraszał na swoje posty
> to nikt by nie przychodził? Ja tam nikogo nie zapraszam ani nikogo
> nie pozdrawiam. Czy coś źle robię?

Traktuję to jako ozdobnik, no i charakterystyczny podpis. Raczej głębszego
sensu nie warto się w tym doszukiwać. Sens tego jest mniej więcej taki jak
sens mówienia dzieńdobry - który raczej z dobrocią dnia niewiele ma
wspólnego a i tak każdy mówi dzieńdobry.

> [...]
> - Witam, witam! Co słychać? Pozdrawiam.
> - Wszystko w porządku. Pozdrawiam.
> - Ładną mamy dzisiaj pogodę, nieprawdaż? Pozdrawiam.

No właśnie. Ciekawa rzecz. Te wszystkie teksty - to są jakieś tam formy
grzecznościowe tudziez zapychacze ciszy używane przy kontaktach w realu, z
przypadkowo spotkanym znajomym. Może jest to nieświadoma próba stworzenia
relacji pomiędzy osobnikami, która jest czymś więcej niż stosunek do
przypadkowego przechodnia, a czymś mniej niż stosunek do ~przyjaciela ?

Aha, w realu nie kończę każdej wypowiedzi "na wypowiedź po zbóju zaprosił
... " :)

> Pozdrawiam! :-)))

Pozdrawiam bardzo gorąco !! :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2004-05-27 16:12:43

Od: "tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

->J.E. vonBraun<- 3...@n...onet.pl
naszkrobal/a:

> Google:

No to Przemek już wie, co to są te okulary....

oTTo

--
My tutaj na liscie wcale sobie nie spogladamy w oczy rozmawiajac.

Pozdrawiam Hubert.

1. Data: 2004-05-29 20:00:53

Od: "Shan" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hey ;)
No to jak jestesmy juz przy zagadkach, to moze zna ktos odpowiedz na
ponizsza:
"Bierzesz udział w grze polegającej na odgadnięciu, w której z trzech,
ponumerowanych od 1 do 3, skrytek znajduje się cenna nagroda. Nie posiadasz
żadnej informacji odnośnie do umiejscowienia nagrody, wybierasz więc losowo
jedną ze skrytek, np. o numerze 1. Wówczas prowadzący grę przed otworzeniem
wybranej przez Ciebie skrytki otwiera jedną z pozostałych, np. o numerze 2,
która okazuje się pusta, i pyta, czy zechcesz zmienić swoją pierwotną
decyzję. Jaka będzie Twoja odpowiedź? Podaj jej uzasadnienie."

Czekam na odpowiedzi ;)
Pozdr,
Shan

1. Data: 2004-05-31 07:23:36

Od: "kohol" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zmieniam na skrzynkę nr3, bo prowadzący wybrał skrzynkę nr2, żeby pokazać, że
jest pusta.
kohol

Dwa w jednym, czyli fizycy vs fizole. było: Re: Zasada najkrótszego czasu
Po sesjach!
Glowny system pamieciowy
Uwaga Wirus!
analiza zdjęć :))